Sunday, September 2, 2012

3# The Rise and Fall


Pozor, velice fotogenický článek. Pokud máte rádi své oči, tak čelem vzad.

AjasofjewofijsdadJSEM VE VÍDNI! FINALLY! HA!
Whatever.

Hohoho. Al si tady už nenápadně shryzala vedle nehtů celou ruku a pocintala celou klávesnici. Jak super to už je. Zítra je škola. Hahh. Dostali jsme rozvrhy. Hahh 2x. A tak nervózní jsem jen protože nemůžu najít svou pilku. (:
Pán napravo je Jacoby, Frankiina oblíbená příchuť makrónku kamarád, co taky rád. Přemýšlela jsem, že bych mu taky mohla věnovat článek, jenže mám o něm strašně málo obrázku. Erlich zu sein, tenhle je jediný pořádný digital a ani tento ještě není hotový. Vesměs mi pomalu dochází pořádné obrázky. Skvělý nápad, dávat do jednoho článku vždy tolik obrázků, když mi jeden samotný dal zabrat nejméně hodinu. :'D
A Primadonna je zas že aww. Marina a její hudba si sice žijí na naprosto jiné planetě, ale z nepochopitelných důvodů ji v pohodě chytám a často si povídáme. Je úžasná.
Al byla včera nakupovat. Do školy, což je relativně ok. A taky si koupila šaty. Což už ok vůbec není.
Aby bylo jasné, já a šaty si moc nerozumíme. Prostě jsme si nesedli, však víte, stane se. A jsou od Bershky. To vysvětluje vše.
Jenže tyhle jsem si hned zamilovala, nemohla jsem je tam nechat, ummh. A taky jsem si koupila svetr, tak zlatě roztahaný, vejdeme se tam dva jenže koho bych tam chtěla, tam moc nechce. A mám nové boty.
A napadlo mě, že když už mám ten blog, tak bych vám to škaredě mohla nastrkat pod nos.
Na kvalitu jsem se zvysoka vykašlala, ale na to jste si u mě zvykli, co?


Prvně, tak trochu lihgtovně, ty boty.

Vzpomínala jsem něco o pokašlané kvalitě? Myslím, že to bylo slabé přirovnání. Jinak jsou černé s jakýmsi nádechem krajky. Tu duhu jsem nimi propletla já.
Mimochodem, ke koupi bot se váže velice vtipná historka.
Totiž, vychytala jsem strašně zlatého prodavače. To zlatíčko chytlo všechno to teplo, co jsme ním přešli v létě. ('Estli chápete, na co myslím.) A seriózně, ještě se mi nestalo že by mi někdo natahoval a otáčel v nohu v botách a následně je doslova láskyplně hladil.
Ty boty. Ne mou nohu.
Nebo aby se o mě opíral při vysvětlování. Ne, vážně, pokud se po mě nenápadně válí osoba mužského pohlaví tak
a) je teplá
b) je to ženská
c) je psychicky narušena.
Ale že byl vážně zlatý. Někdy ho budu muset zas navštívit.
Ony šaty. Nahoře jsou vybíjené, jsou tam takové tupé špičky.
A ano, je my jasné, že jsem na té fotce až nechutně chudá, brr, musím přibrat. Sic, taky byl supr nápad, fotit se světlem za zády, sluníčko mi sežralo skoro celou ruky. Zas tak chudou ji nemám ani já. >__<
Jinak, v tomhle půjdu zítra do školy. Že zážitek to bude. Pro mě i je.





Menší bonusek:
Století a půl jsem dostala od jedné tehda důležité osoby jedno triko jako výměnu za své. On to mé spálil, já to jeho rozstříhala. A jsem docela spokojena s výsledkem.

Co si o tom myslíte? (:

A jinak, těšíte se vy na školu? A ona na vás?

15 comments:

  1. Jacoby a oblíbená příchuť makarónku? Slint^^
    Osoba mužského pohlaví: b) je ženská :D Skvělé toto! :D
    Jinak, já bych se po těch botách taky válela *-* Po Alii taky, ale musela by si umýt ruce od těch mrtvolek :D Miluju živý polštářky^^
    Šatičky... ehm, no, ty víš :DDD
    Jinak, zuby na posledním fotkoobrázku to zabily :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Však víš, Frankie(&Já) má takovou menší úchylku na sladkosti. :'D
      Not funny at all! :'D
      Hohhoo... já vím, cítím to podobně. Teda. Né že bych se válela po sobě (po jiných o to víc :D), ale po botech.
      Mrtvolkyyy :'(
      :DDD Vím vím.
      Měla jsem tam děsně creepy smile :D

      Delete
    2. Tvoje mrtvolky jsou úžasné, ale ta sukně je nová, you know?! :D

      Delete
  2. Zdravím tě :),
    nejprve ti popřeji hodně úspěchů do nového školního roku!
    Myslím, že je skvělý nápad dávat do článků tvé nádherné ilustrace♥, obdivuji tvé obrázky, což už dávno víš.
    Jak jsi zmínila jméno Marina - tak já hned "Anissina", což je královna tance na ledě. Ale tady šlo o píseň. :D
    Jinak s kupováním bot mám taky "zážitky". Když se mě jeden prodavač ptal na číslo a já odpověděla, řekl, že jsou to "střevíčky jak pro Popelku". x)
    A samozřejmě je dobře, že jsi nám sem dala fotky. Boty se mi opravdu moooc líbí! Jsou super. Šaty jsou krásné, elegantní, jistě ti moc sluší. A tričko je skvělé.
    Měj pěkný den!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju. (: Budu se snažit teda.^^
      A znova děkuju... jsem ráda, že se ti tak líbí.((:
      Vidíš, ji zas neznám já. (: Samotná jednočlenná skupina se jmenuje Marina and the Diamonds, jinak.^^
      No, toho se já bát nemusím, mám 39, místy až 40.
      Zas mohu jen děkovat. Ty boty jsem si taky hned zamilovala.

      Delete
  3. Geniálny post.^___^ Zlepšil mi náladu a odpútal ma od myšlienok na prichádzajúcu školu.:D
    Jacoby vyzerá sympaticky.^^
    S Marinou si nerozumieme, ale uznávam, že je osobnosť.:P Teda, taká strašne svojská, chápeš.
    Topánky, šaty, tričko.<3 Všetko vyzerá aww geniálne a hoci je úprava fotiek nesmierne Alivoská a zaujímavá, chcela by som farebnú fotku, ako budeš dnes vyzerať.^^ Určite skvele a neboj, parťák do svetra sa nájde.;D
    Inak príhoda s predavačom... no comment...xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhoo :D Tak jsem ráda, že jsem pomohla :'D
      On i je. (:
      To je. Mě se zezačátku vůbec nelíbila, ale teď tohle nové album válý. A má úžasné texty. Krom toho, Al taky poslouchá děsné úchylárny.
      Barevnou fotku jsi už viděla ;] A teda, mohl by se přihlásit sám, khhm.
      :DDD Stane se jen mě, co? :'D

      Delete
  4. Jacoby vyzerá awesome. Silno moc awesome.
    Z botičiek moc nevidno, ale to čo vidno sa mi lúbi. Tá dúha~ <3 XD
    Inak. Asi mi niečo uniklo, neviem, či to náhodou nebolo spomínané v nejakom článku, ale ... škola vo Viedni. Nie je to tá, kde ti dobre dobre nebolo? What happend?~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoho, toto, děkuju. :D
      No, že, kvalita *kašle* A ano, na tu duhu lákám jednorožce (: Zatím ale neúspěšně...
      No, Al se asi bácla do hlavy a přišla na to, že to tam zdaleka není tak zlé. A docela dost věcí se změnilo.

      Delete
    2. Niet zač xD
      Nice! Tak...no, gratulujem xD

      Delete
  5. "To zlatíčko chytlo všechno to teplo, co jsme ním přešli v létě. ('Estli chápete, na co myslím." nevím, jestli se víc směju té hlášce, nebo "estli"! :D ój, Morava forevr.

    Máme skoro stejný tričko Nirvany, akorát já ho spadlý z ramena už koupila. Nemá to takový kouzlo. A jsi hubená a je to fajn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know I know :'D Bydlela jsem tam sic 4 roky ale i tak.

      No, byl to úžasný pocit, stříhat ho. :'D A takhle se mi zdá trochu nirvanotější. (:

      Delete
  6. Replies
    1. Och, ta moje webkamera. ♥
      Thanks, jinak. :D

      Delete