Sunday, December 8, 2013

Twinkle twinkle little star

Heyyy.~

Asi jste si stihli všimnout, že nějak často nekreslím portréty (a když mi o jeden napíšete, tak mi trvá minimálně půl roku. tímto se mimochodem omlouvám všem, kterým jsem kdy slíbila portrét a nikdy ho nenakreslila. klidně mi znovu napište a zkuste být i agresivnější, já se tentokrát vážně posnažím.), takže je tohle vlastně naprosto vyjímečný post protožeee - a to nikdy neuhádnete - vám chci ukázat pár portrétů lidí, které nemusíte, ale můžete znát. (pokud ano, tak u mě máte bod.)

Nevím, jestli tu mám nějaké HU fans, ale tak prosím, J-Dog. Ze všech masek se mi asi nejvíc líbí jeho, ale jinak mám všech šest stejně ráda.
Mimochodem, HU mají snad naprosto geniální texty - a vůbec, měli by jste je začít poslouchat. Teď. Hned.



Vzpomínáte si, když jsem ještě psala, že čtu Game of Thrones? Well, není žádným tajemstvím, že mám hrozně ráda i seriál.
Vím, že většina lidí nemusí Cersei, ale já zbožňuju vše, co je Lannister. A Lena Headey ji hraje úžasně, so. 
(Mimochodem, všimli jste si ji v The Mortal Instruments? Když jsem ji uviděla, hned se mi celý film víc zamlouval.)

Poslední portrét není úplně můj oblíbenec, ale kámošky, která mě poprosila, abych ji nakreslila. Musím ale uznat, že nakreslit ten její ksichtík byla hotová radost. Tadaah, Cara Delevingne. :3



Původně jsem sem chtěla dát i Evana Peterse (AHS, anyone?), jenže ho nemůžu najít. Damn. :c
Stejně, doufám, že se vám to líbilo. Máte vy nějaké oblíbence? Nebo jste tu uviděli nějakou známou tvář?
Úpřimně, já sama mám hroznou paměť na tváře/jména, takže tohle jsou vážně že výjimky.


Well, seeyalaterguyz!



8 comments:

  1. Páni, nedivím se, že se od tebe chce nechat nakreslit tolik lidí,taky bych to brala, jsi talent.♥

    ReplyDelete
  2. Waaaaau, Caru poznám tak pasívne a Lenu ako Jocie... Anyways, tie portréty sú strašne super všetky.^^ A uvítam čokoľvek (c) Alia.:D

    ReplyDelete
  3. Awww ta Cara je super! n__n (jinak mi její obličej asocioval ještě Korru ze Legend of Korra, kdo ví proč :D)

    ReplyDelete
  4. Nádherné, jsi šikovná! To by jsem nikdy neudělala :)

    ReplyDelete
  5. Jako vždy úžasné :D a nejlepší je poslední ksychtík :D

    ReplyDelete
  6. vyzera to, ze s tou kamoskou je dost velka zabava :DDDD
    hm...Cersei...velmi mam rada tu herecku, ale postava Cersei...brrr!!!
    Ja som tím tej blondavej super-zeny...boze...ako sa to vola???? Daenaris???

    ReplyDelete
  7. EVAN PETERS! Musíš ho najít :3
    Jinak jsem úplně trapná a nic z toho neznám. K přečtení a shlédnutí GoT mě všichni nutí už dobré čtyři měsíce, but I've got no time, people! Musím se taky přece někdy jen tak válet na posteli a zírat do stropu, ne? (Ehn, tu poslední větu jsi neviděla.)
    Jinak si nedělej starosti. Půl roku je moje standartní čekací lhůta na povídku. Úplně standartní. Po šesti měsících mě teprve lidé můžou podruhé seřvat :D
    Což mi připomíná, že bych se mohla pustit aspoň do nějakých, co slibuju už rok... (V případě Maiko dokonce tři roky. AHAHAHAHAHA.)
    Jinak, tvoje kresby se mi jako vždy líbí. Miluju způsob, jakým děláš vlasy~
    Mimochodem, taky nenávidíš, když ti lidé zadají jenom jméno a 'No prostě ho/ji nakresli'? Mně lidé pořád píšou jenom páry, na které chtějí povídku, ale málokdy vymyslí taky děj nebo aspoň nějaké okolnosti (ŘEKNĚTE MI ASPOŇ WHO TOPS, SAKRA) a když už je k tomu donutím, většinou nestojí za napsání T.T
    A ta první kresba vypadá dost zajímavě, myslím tím, jako zajímavá osoba. Že bych si tu skupinu přeci jen poslechla? :D (Pochopila jsem správně, že je to skupina?)

    ReplyDelete
  8. DO HÁJE TOLIK HODIN A JÁ JEŠTĚ ANI NEVYLEZLA Z POSTELE

    ReplyDelete