Sunday, December 1, 2013

Da liebster award.

Náhodný obrázek, který tu snad ještě nebyl.
Jen by mě zajímalo, jak se to bílepozadí
stalo šedým.
grrr.

Heyyyy~

Poslední post je z 6. října. To už je dost dávno na to, abyste si mysleli, že jsem se na vás naprosto vykašlala. Well nope. I'm aten't dead (Wait tohle jsem tu už jednou měla... tímhle tempem nebudu mít co citovat. Ehhm, tak, I'm back, bitches! -A. (PLL? Někdo?))

Asi většína z vás slyšela o Liebster award, pokud ne, tak pravila ve zkratce ↓

Pravidlá:
1. Prezraď o sebe 10 vecí.
2. Odpovedz na 10 otázok blogera, ktorý ťa nominoval.
3. Vymysli ďalších 10 otázok pre blogerov, ktorých nominuješ ty.
4. Nominuj 5 ďalších blogerov.
5. Informuj blogerov, že boli nominovaní na Liebster Blog Award.
6. Ignoruj body 4.-5., protože jsem a lazy little bitch to už není aktuální a mají to už snad všichni


Anoehhmtakže, shodou náhod jsem byla taky nominovaná, dokonce dvakrát (shout-out for Polly & Eli! :3), takže jsem to už nemohla úplně odignorovat a rozhodla jsem se odpovědět na otázky obou.

Hurr durr.

1. Je mi už oficiálně 17 let a dva týdny.
Já vím já vím, neuvěřitelné. A to jsem se za těch sedmnáct let ještě pořád nenaučila pořádně jíst příborem. Damnation. I'm such a failure.
2. V poslední době mám úchylku psát zrcadlovitě.
Ano, mám až moc volného času. c': Krom toho, musím se něčím zabavit ve škole, righty-right?
3. Strašně rychle se nakazím nadšením někoho jiného.
A klidně může jít i o něco, o co bych jinak vůbec nezakopla. Když vidím někoho fangirlit, tak má první myšlenka je ''hiiii i want to be that happy too!''. (jen pro příklad, v létě jsem viděla Tylerovo video s tweetem od Harryho a do půl hodiny jsem měla v počítačí stáhnutou celou discographii 1D. Co jsem komu udělala. :'c)
4. To mi připomíná: little white lies dokonale popisuje moje stavy na hodině matiky.
If this room was burning
I wouldn't even notice.
I can't concentrate,
Everything else just fades away.
Prý mám problémy s koncentrací. :c
5. Nemám ráda restaurace. Čím víc fancy, tím horší.
Už i tak jsem celá nervózní z toho, když musím před někým jíst, ještě k tomu když se musím tvářit, že mám nějakou úroveň. Ne, vážně, v tomhle jsem hrozný kulturní barbar. Půlku života jsem strávila tím, že jsem jedla s knihou v jedné ruce a vidličkou v druhé, takže ode mě moc neočekávejte.
6. Velká část souborů v mém notebooku se jmenují 'nanana'
Ani se neptejte.
7. Používám peněženku pro děti, takovou tu se suchým zipsem, medvídky a americkými vlajkami.
Vypadám s tím jako největší fanoušek Roosevelta.
8. Můj šatník je 50 shades of black.
Což je hrozně funny, protože moje příjmení je v překladu do aj black. Nomen est omen.
9. Byla jsem na titulní stránce časopisu. (yesss i'm that famous)
Teda, ne doslova já, ale jedno moje dílko, chmm. Pokud někoho zajímá, tak TU, číslo 2/VI.
10. Nedávno jsem zjistila, že umím šilhat.
Všichni mi vždy tvrdili, že mi to vůbec nejde. Hahh. Takhle jsem aspoň dosáhla naprosto novou úroveň ksichtění se. A taky mě to dělá ten times sexier! Yayy!

(dejme tomu, že mi konci už docházely nápady) 

1. Aké je tvoje hlavné hobby?
Hrozně ráda si kreslím po dlani.
2. Aký vianočný darček si určite želáš tento rok pod stromček?
Raising Unicorns - the book.
Mám ráda poníky a zmrzlinové kornoutky ya know.
(ne vážně plosím plosím kupte mi to někdo !! and i'll love you 5ever.)
3. Poprosím odporučiť nejakú veľmi dobrú knihu.
Ohh well, nejde úplně o knihu, ale právě jsem dočetla V for Vendetta. Rozhodla jsem stát fanouškem roku Alana Moora.
4. Čo by si kúpila mužovi na narodeniny? (áno, touto otázkou si uľahčujem výber mužského darčeka :D)
Nevím, jestli jsem nejlepší osoba. Jednou jsem koupila kámošovi obojek a dodnes to pár lidí nepředýchalo.
5. Aké tri vlastnosti na sebe najviac zbožňuješ?
Dokážu naprosto vypnout svět okolo. Ani si neumíte představit, jak praktické to někdy je. Nebo ne.Můžu se přecpávat/přestat skoro úplně jíst a stejně to ve velkém neovlivní mou hmotnoust.
Fakt, že se nedokážu vyjadřovat jen v jednom jazyku. (err počkat tohle měli byt pozitivní vlastnosti že?)
6. Dala by si mi recept na nejaké obľúbené zdravé jedlo?
Hrozně nemusím hummus. Ne že by to zodpovědělo otázku, ale je to první zdravé jídlo, co mě napadlo.
7. Čo je tvojim zmyslom života?
Well, vždy, když mám pocit, že to stejně nemá zmysl, tak si řeknu, že musím ještě dočíst tamtu knihu. A tohle už vážné ani vtipné není.
8. Čím si chcela byť, keď si bola dieťa a nič nebolo nemožné?
Upířím lovcem nácků.
And I'm not even kidding.
9. Ak by si mala dve deti - chlapec a dievča - aké mená by si im dala?
Mám hroznou úchylku na boyish girl names, jako Frances → Frankie, Charlotte → Charlie, Georgine → Georgie.
10. V ktorom historickom období by si chcela aspoň chvíľku žiť?
Chmm, jednu dobu mě docela fascinovala viktoriánská Anglie. Možná to bude tím, že v mé představě je to tam samý Sweeney Todd a Jack the Ripper.


1.) Jaké je tvé vysněné místo, ať už pro dovolenou nebo bydlení?
Do-as-you-please land! :3
Ne, vážně, není žádným tajemstvím, že bych hrozně ráda šla do Londýna.
2.) Jak vypadají tvé víkendy?
Hrozně nudně. Krom toho jsem o víkendech vždy hrozně podrážděna a schopná vyvraždit půlku města.
3.) Napiš 5 věcí, které skutečně miluješ. Může to být cokoliv.
Cappuccino v noci - hrozně ráda piju cappuccino po půlnoci. Nápady, co dostanu po třetí ráno, jsou vždy ty nejlepší - možná proto je do rána většinou zapomenu. Vůni starých knih. A vůbec, pokud vím, že tu knihu přede mnou někdo četl, tak k ní mám hned bližší vztah. Proto se většinou snažím přečíst knihy předtím, než je někomu daruju. To jsou čtyři, že? Ehhm, písmenkové polívky? Sice jsem už dávno neměla. (všímejte si, jak jsem tuhle otázku brala vážně! ha!)
4.) Máš v pokoji nějaké obrazy nebo plakáty? Pokud ano, jaké?
Mám na zdi vylepenou urban mapu Vídně, nějaké stránky, vystřihnuté z komixů, nějakou slečnu se zbraní a program na prosinec 2013 a pokud se to počítá, tak masku Guye Fawkese. Remember, remember, the fifth of november...c:
5.) Kniha, která tě ovlivnila? Jak a proč?
Nedokázala bych vybrat jednu, tak prostě uvedu tu, co jsem dočetla nedávno: první díl Millennium Trilogy. Ta kniha je vážné jako chirurgický zákrok.
6.) Jaké je tvé vysněné povolání, a co bys naopak nedělala ani za milion?
Tím povoláním si vážně nejsem jistá, asi něco s psaním-kreslením-nezávislé-a-možností-držet-co-hodinu-přestávku-na-kávu. (Ne, že bych ji až tak potřebovala, ale se šálkem v ruce se cítím hned seriózněji.)
A hlavně nic, kde po mně chtějí logické myšlení. Brrr!
7.) Co je první věc, na kterou myslíš ráno po probuzení?
První půl hodinu po probuzení jsem většinou naštvaná na všechny, takže většinou plánuju menší hromadnou genocídu.
8.) Je něco, co není tajemstvím (můžeš to říct), ale myslíš si, že to o tobě nikdo neví, a měl by?
Nic mě nenapadá :c
9.) V jakém supermarketu (případně obchodě) nejraději nakupuješ?
Wow. Vážně netuším. Kdekoliv, kde mají ovocné saláty, nebo čokoládu ve slevě.
10.) Řekni mi nějaký vtipný zážitek z dětství, prosím!
Uhh. Půlku svého dětsví jsem strávila hraním Caesar IV., takže ehm ehm. Ale pamatuju si, že jsem se jednou rozhodla utéct se svým kamarádem, protože jsme měli oba dost svých rodičů. A to nám nebylo ani pět.


A to bude asi vše. Yayy. Vážně, je hrozný nezvyk po tak dloubé době znovu psát, ale tak, snažila jsem se odpovídat co nejpravdivěji.


Smellyalaterguyzzzz. 

PS: Děkujte Nells, že mě k tomuhle dokopala! ^_^ Zlatíčkomoje. :D

8 comments:

  1. Jeeee, Aliovský obrázok, humor, som v siedmom nebi.^^ Fakt úžasný post a dokonca som zmienená, yay.:D
    Ako som už písala - úprava pravidiel nemá chybu, Blackie.:D Do do-as-i-please land-u by som aj ja rada šla (same for London) a nemá chybu, ako si sa niektorým otázkam viac menej vyhla.:DD
    Len dúfam, že na ďalší post nebude treba toľko presviedčania a že to nebude toľko trvať hlavne... *wink*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tá obálka je úžasná, congrats.^^

      Delete
  2. Ten dárek kamarádovi je výbornej Ještěže mám tolik bláznivých... eh.. mám málo kamarádů, ale hodně... vlastně všichni... jsou magoři, takže by to brali za podařený vtip.
    A ráno po probuzení jsem na tom stejně. A taky i později po probuzení. A odpoledne. A večer. Pořád, ehm.
    A obrázek je fajn. :o)

    ReplyDelete
  3. Ha! Článek! Já zrovna DNESKA na tebe myslela, že už jsi dlouho nic nenapsala a ha! To bude nějaká telepatie. o.O
    Asi jsem učinila objev a to ten, že jako V for Vendeta kniha?! A já to jako nevím?! Asi si půjdu hned do knihovny/knihkupectví/něčeho, protože prostě I must have it!
    O víkendu (nejen o víkendu) mám taky chuť všechny povraždit.
    A s jídlem na veřejných místech jsem na tom podobně... Mám až někdy panickou hrůzu, když třeba musím jíst něco ve škole a pocit jako "Bože, všichni se na mě koukaj!", ehm. -_-
    Jsi zpět, takže budou články častěji než jednou za dva měsíce? :D

    ReplyDelete
  4. Líbí se mi, jak ses těch zajímavostí zhostila originálně. Mimochodem PLL znám, ale už nekoukám. 50 shades of black pobavilo :D Já třeba vypnout svět okolo zase neumím, taky proto bývám nervózní a dlouho usínám. A viktoriánská Anglie mě fascinuje dodnes!:)

    ReplyDelete
  5. hahaha... tie subory "nanana" mi primominaju môj priecinok "jezisukriste" :DDDD, mala som tam take nezaraditelne veci :DDD
    Ooooo... Kniha V ako Vendetta? to ako ten film?! to by sa dobre citalo =_=
    okej...uz vidim muza ako mu donesiem na narodeniny obojok... bud ma sprazi pohladom ala "si sa pomiatla?" ... alebo lascivne nadvihne obocie a to by ma asi vydesilo :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D takové znám taky, až moc dobře :D nejlepší ale je, když už soubor s podobným jménem mám, tak prostě to přetáhnu, na to je 'nanana' úplně super :D
      Well, kniha, komix :D ale stejně to bylo ♥
      :DD Tak, ten obojek byl vyslovené přání, dokonce mi řekl, který model přesně chce, prakticky mě jen poslal koupit mu to :D

      Delete
  6. Awwww miluju tvoje obrázky, víš?
    Jen mě trochu děsí, jak moc mi připomínáš mě samotnou :DD Jdu sníst další čokoládu (Já se nad těch padesát kilo prostě dostanu!)

    ReplyDelete