Sunday, October 6, 2013

28# Get over it.

cheeky tee is cheeky.

Heyy~~
Nějak jsem doufala, že Tee vas zdistractuje rozptýlí dost na to, abyste zapomněli, že existuje i něco jako pokračování článku.
(Mimochodem, za inspiraci děkuju Laně.)
I když teda, celkově bych považovala za menší zázrak, kdyby si vůbec někdo vzpomenul na tento blog, po tom, co jsem si neodkašlala už víc než měsíc. Err.
Je docela smutné, že poslední pořádný článek jsem psala někdy uprostřed prázdnin. Nebylo to ještě k tomu takový ten attention whore nejsme-vůbec-usmrkanec-co-chce-jen-něčí-pozornost zápisek?
Hrozně ráda bych zas rozběhla blog, ale nejsem si jistá, jestli bych to vůbec zvládla. V poslední době spím od osmi do osmi a ještě i tak zaspávám na všem, co považuju za vhodné. Krom toho se mi nějak zcizila celá blogová komunita, chmm chmm. Nějak ztrácím nadšení pro věc.
Když jsme u ztrácení věcím nevím, jde mám nabíječku a mám skoro vybitý mobil. béé.
Ale zas na druhé straně si kolikrát vzpomenu, že jéé, o tomhle by se super psalo na blog a jéé, to je geniální nápad na článek. Jen mi chybí to třetí jéé, protože si k tomu nesednu, no.
A v první řadě na to vše nechci tlačit, takže to momentálně asi nechám tak, jak to je, a když budu mít zase chuť psát, tak budu... psát?

Mini lifeupdate: ušmykla jsem si vlasy a mám je teď jen po ramena, jsem teasery ukázkami z American Horror Story tak zteasovaná mimo*, že to snad ani fyzickypsychicky možné není a konečně čtu zase Kinga a je to, jako bych se vracela domů. c:


Tak, to bude asi vše pro teď. Seeyalaterguyzzzz.

*Nenápadně se snažím vedle anglicizmů - jestli vůbec tohle můžeme nazvat anglicizmy - používat české výrazy, ale tohle nešlo doslovně přeloži tak, aby to neznělo, jako bych seděla před počítačem 24/7, dívala se na slideshow s Evanem a srkala mountain dew.

11 comments:

  1. S tím blogováním to mám podobně, ačkoliv se snažím každých 10-14 dní něco sepsat, like really. (moc to nejde. já vím) :D Většinou už jen čtu blogy a postuju na twitter a tumblr, na které je čas a nálada nějak vždycky, jak divné. :D
    Obrázek je krásný a ten klobou je fakt cool!

    ReplyDelete
  2. No jo, nějak ti to tu umřelo. ;D Sobecky říkám: piš víc, ty tvé anglicismy (dá-li se to tak nazvat) mi už chyběly.
    A jů, ono to mrká! Původně jsem myslela, že mám nějaké halucinace či tik v oku ale po asi tříminutovém sledování jsem si potvrdila, že s mým zdravím to bude v pořádku (snad). :D

    ReplyDelete
  3. Blogovači a blogoservery jsou poslední dobou v krizi všichni a všechny. Asi na nás přišla letní únava nebo co! Takže prostě piš a tvoř až se ti bude chtít, paní anglicizmová. :D
    Jinak obrázek se povedl. To mrknutí je trochu lekací, už jsem čekala, že se to nebude hýbat, ale dobré, žiju, efekt perfektní. :'D

    ReplyDelete
  4. Tak budem čakať, kým ťa to znova chytí... A... chcem fotku! Tých vlasov. Ešte som ťa tak nevidela... či? Ak áno, som sklerotik, prepáč.
    Tee vyzerá úžasne.:3

    ReplyDelete
  5. Já si vzpomněla ;)
    Chtělo by to fotku tvých vlasů :D
    Já čtu šifru mistra Leonarda! :D taky nářez :D

    ReplyDelete
  6. Já mám spíš chuť psát nějaký osobní blog a ne o knížkách. Eh, protože nestíhám číst, že. Ale i na osobní blití jsem moc líná. A stejně by to nikdo nečetl.

    ReplyDelete
  7. Haha, neboj, taky mívám období, kdy prostě i když fakt chci a píšu si to do diářů a kdo ví, co ještě, články nějak nejsou. A pak naopak ta, kdy bych jich zveřejnila klidně pět denně (těch je ale pomálu :P :D)
    A mám tě uloženou v bloglovinu, takže o žádný tvůj článek nepřijdu, ha! :3
    AHS se mi staršně líbilo, ale jen první série, takže na další už ani nekoukám...

    ReplyDelete
  8. To je vážně neuvěřitelné.. i já si dala pauzu na takovou kratší/delší dobu, abych mohla zase něco napsat.. asi jsme to všichni prostě potřebovali!

    ReplyDelete
  9. V kazdom pripade, treba robit iba to, co skutocne chces...nie je dôvod znechutit si nieco, co ti v pravej chvili asi este prinesie radost ...hm...nie je divne, ze som sa tak trochu zlakla, ked na mna ta krasna kresba zmurkla? :D asi som uz prehalloweenovana...

    ReplyDelete
  10. ak sa inak chces rozbehnut v pisani, nominovala som ta na retazovku Liebster blog...mna to dost bavilo...

    http://sagaraa.blog.cz/1311/nominacia-na-liebster-blog-award

    ReplyDelete
  11. Zdravím, omlouvám se, že obtěžuji, ale chtěla bych poprosit o kliknutí na tento odkaz : http://sutazime.eu/kmHIv
    Zabere to jenom pár sekund a mě to pomůže. :) Jestli potřebuješ někde hlas nebo se rozhodneš do soutěže také zapojit, stačí mi napsat na blog a já ti to oplatím. ;)
    Předem ti mockrát děkuji a omlouvám se za vyrušení.
    Darkness ღ

    ReplyDelete