Monday, August 26, 2013

It's THAT time of the year again

And I don't know which is worse
To wake up and see the sun
Or to be the one be the one that's gone
Ryan Adams - To be the One

Frankiena reakce, když jsi uvědomila, že za necelý týden začíná nový školní rok:
*válí se po zemi v záchvatu* *náhle se zasekne* *posadí se začne si vytahovat kousky papírů, co se jí zamotali do vlasů* Příště, když budu chtít vystřihávat z časopisů, mi připomeňte , že i po týdnu budu nacházet odstřižky z nejvíc random míst. Damn.

Ehhm. Jinak. Momentálně nejsem v psychickém rozpoložený napsat něco pořádného, so.
Těšíte se na školu a když ne, kdo jde se mnou blicovat?

Ne, vážně, mé momentální nadšení pro život se rovná nule a tomu ani nepomohl fakt, že jsem vyžrala celou bonboniéru karamelových čokolád a to je moc, moc smutné. :'c

15 comments:

  1. Franks vyzerá super s hocijakým výrazom.:D Inak, nie samozrejme, že sa neteším!:P:D
    ...Čo si vystrihovala?
    ...Karamel nepomáha? Ou, Ali, no toto.:/

    ReplyDelete
  2. Koukám, že na školu se těší všichni stejně.
    A nedivím se... i když už jsem od školy nějaký rok dál, dovedu si to představit.
    Mně stačí fakt, že skončilo léto.

    ReplyDelete
  3. Strašně, strašně se mi tam nechce ...

    ReplyDelete
  4. Ne, že bych se do školy těšila, ale celkem potřebuju nějaký ten řád v životě, co mi škola dá (chodit normálně spát, hmmm, kreslení jde nejlíp v hodinách..). :D

    ReplyDelete
  5. Jo, tak to je vážně smutné, když ani čokoláda nepomáhá :/ Mě by škola nevadila, kdybych se nemusela učit a lámat si hlavu s úkoly :D Já bych ty hodiny nějak přežila, ale to ostatní je na nic! -_-
    Polovina z 18 je 8 ? Tak to neee! :'D

    ReplyDelete
  6. Hm, já jsem ještě z víkendu tak přeslazená, že mi dokonce neděláš chutě! Zázrak. :D
    Ke škole se vyjadřovat nebudu, ještě by mě lynčovali. :D

    ReplyDelete
  7. Nejhorší část prázdnin je tahle. Nepochybně! Slova "škola" se štítím od půlky července, kdy jsem si pomalu začala vnímat, jak rychle všechno volno vždycky uteče. Hate it!

    ReplyDelete
  8. Já jsem snad psychicky narušená, ale já se do školy strašně těšim xD

    ReplyDelete
  9. Čokoláda není sama osobě špatná, horší je, co udělá s tělem. A ta kresba je výborná.

    ReplyDelete
  10. S tím životním nadšením ti tak nějak rozumím.... :D
    nevím, jestli si pamatuješ na můj blog, dlouho jsem teď nepsala, nicméně bych chtěla znovu začít, takže kdyby sis našla chvilku a měla chuť stav se, budu moc ráda :)

    ReplyDelete
  11. Ano, příšerně smutné. Ale možná pomůže několik muffinů a nebonebonebo cupcakes! Hej, upečem pár sladkostí a budeme je rozdávat ještě na Halloweena. (Teprve pak budou mít tu správnou barvu.)

    ReplyDelete
  12. A nenechala jsi mi ani jedinou čokoládku :( :D.

    ReplyDelete
  13. tento stres mam vdakabohu uz za sebou :D ... nie ze by v pracovnom zivote bolo viac volna, ale zasa si to aspon môzem vybrat kedy chcem xD

    ReplyDelete
  14. :D to si nevidela ako to dopadne, ked ideš dolepovať na plátno zlaté hviezdičky.a on ti ten otvaráčik vyleetí a hviezdičky sú v posteli...a ráno na čele :D

    ReplyDelete