Friday, August 16, 2013

4# Artdump

Heyyyy :3
Doufám, že jsem vám chyběla.
Teda, tohle zní, jakobych se plánovala vrátit v plné síle,  na to ale *cough, cough* zatím nemám nervy ani čas. Ale posledních pár dnů jsem se pokoušela dohánět a pro změnu i komentovat vaše články (většinou si je přečtu, ale dál se nedostanu). Yayy!
Krom toho, každou chvílku začne škola *blehh*, takže to znamená, že budu aktivnější - protože co jiného bych měla dělat před testem z matiky, než psát naprosto bezvýznamné a ukňourané posty, righty right?
Jinak. Mám tu pro vás trochu netradiční artdump. Úspěšně jsem asi dva měsíce dozadu naskenovala pár svých obrázků, takže tu máte důkaz, že nekreslím jen digitálně. c:

Po kliknutí by se to mělo zvětšit. Magic!
 

  1. Tohle je, myslím, ještě Liv. Nevím, jestli si na ni vzpomínáte, kdesi tu mám jinou verzi tohoto stejného obrázku.
    (Kdo ho najde má u mě lízátko.)
  2. Psala jsem do školy o Klimtovi a obkreslila pár jeho slečen.
  3. Well vím, že tohle jsem kreslila hodně pozdě v noci a verze na počítači skončila tragicky.
  4. Jeden z mnoha charakterů, o kterých jsem nikdy nemluvila. Ignorujte mé velice realistické broučky.
To bude asi vše. :)
See ya later, guys.~


PS: Blog má už víc než rok woohoo.

20 comments:

  1. Já se zase snažím něco napsat, ale lenost vyhrává :D ...
    Zase super kresby :)
    No mít jedlé božstvo, musí být fakt Boží :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To znám až moc dobře :)
      Zase děkuju :P
      Doslova :D

      Delete
  2. Líbí se mi to a klikat můžu jak chci, ale ono se to nezvětší a nezvětší. -_-
    A nemůžu si pomoct, ale strašně mě baví, jak si všichni stěžují na začátek školy a já si tam půjdu pěkně až poslední týden v září. Ať žijou vysokoškoláci. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teď ani mě... jindy to vždy funguje. Ugh. Zázraky blogspotu :D
      Fuck you too :c Ale jinak, v mém okolí jsou všichni nadšení ze školy :D

      Delete
  3. Líbí se mi tvůj styl kreslení. :o)

    ReplyDelete
  4. Hmm, já se do školy docela těším, chybí mi poslední dobou aspoň ten minimální řád v životě. :D Ta 3. má krásné vlasy! n_n

    ReplyDelete
  5. Komentovanie je náročné.:D
    Super kresby ako vždy.:] Posledný charakter má inak super farbu očí.:3
    Congrats k tomu roku, ani sa to nezdá.:):D

    ReplyDelete
  6. Geniální! <3
    Btw, a víš, co ještě můžeš dělat před testem z matiky? Bavit se s Annd, mwehehe! :3
    (Jo, a zamakej mi na Nat!)
    Taktéž se přidávám ke gratulacím k prvnímu roku, šikovná Ali, ono jí to vydrželo! :D Jen bys mohla psát víc (a já ti brzo odevzdám tu korekturovanou story, I promise)
    (Btw, dostalas eSeMeSku? O:))

    ReplyDelete
  7. To je naprostá paráda,jsi vážně umělkyně! ♥

    ReplyDelete
  8. Magie se nekoná! Obrázky zůstávají stejné.
    Ale přesto jsou pořád stejně kouzelné.
    Kreslit umíš!
    A máš zajímavý styl.

    ReplyDelete
  9. Ochochoch, skvělé! Mňam, máš hravé ruce. Dýchají.

    ReplyDelete
  10. Já si teď asi na komentování článků za prázdniny našla čas poprvé, takže v pohodě.

    Obrázek je pecka, něčím mi připomíná něco mezi Courtney Love a Marilyn Monroe. Vždyť víš, že se mi tvůj styl vždycky líbí.

    ReplyDelete
  11. Righty right.

    Hah, já se do školy už těším. Jako, jasně, hned první týden budu nadávat, ale teď už se šíleně nudím a akorát mě to ubíjí ._.

    Líbí se mi, jak je to takhle naházené dohromady, nevím, jestli to tak bylo i nakreslený, ale strašně se mi to líbí :D

    ReplyDelete
  12. Tye, ten obrázek není v celý rubrice Full of Napalm, kde ho schovávááááš?

    Btw. congrats k tomu, eeehm, netakdocela výročí blogu :D

    ReplyDelete
  13. Líbí se mi, jak je to neuspořáané a jak řekla Hifi, naházené dohromady.
    Strašně se mi líbí tvůj styl kreslení.
    Oh well, ne že bych tomu rozuměla.

    ReplyDelete
  14. Éch. Líbí se mi ty články. Furt. Ale když vidím ten počet komentářů.. říkám si.. "k čemu tady kurva bude ten můj, he?"
    Promiň. Budu se snažit. Vlastně ne, žádný promiň. Prostě asi budu občas komentovat, a budu se k tomu nutit, abych nebyl línej. Hm.

    ReplyDelete
  15. Jop, není nic lepšího než před testem napsat ukňouraný článek místo toho se podívat do sešitu. Neboj, já tě v tom samotnou nenechám ;) :D Jinak nice výtvory ;)

    ReplyDelete
  16. ty tvoje kresby jsou takovým zvláštním způsobem kouzelné.

    ReplyDelete
  17. Haha, to moc dobře znám: "Články přečtu, ale komentáře se už nekonají" - je to zlo, ale snažím se to napravovat. :'D A ano, přes školu bude víc času, je třeba nějak prokrastinovat. :D
    Jinak krásné malůvky. :3 Ta živá tužka vypadá po zpracování tvými kouzelnými pacičkami úžasně! ^^

    ReplyDelete