Friday, August 9, 2013

27# Teenage kicks

Heyhithere!.
Rozhodla jsem se vás potěšit novým zápiskem. Popravdě, jen jsem slepila pár začatých, které jsem nikdy nedokončila. Není to seřazené chronologicky, spíš podle toho, co na co navazuje. Pokud mě čtěte už jednu dobu, tak podobné asi znáte. Však víte, the life of an ali.


Aliiny dosavadní prázdniny ve zkratce:
Expectation, která měla.
Aliina reakce, když ji všichni vypráví, jak se zamilovali, byla tu a tam,s ním a ní, lalala.~


*následující animace je výsledkem víc než hodinové práce, takže buďte tak milí a pochvalte mi ji, jinak se budu cítit jako škaredý loser*



27.7.
OMFG. Soused se tu pokouší držet tuc-tuc párty. Ideální příležitost, abych bezdůvodně poslouchala OneDirection co nejhlasitěji. :))))))))))))))

4.8.
Funfact: Už mi hrajou prakticky celý týden.

Další funfact: skoro mě rozesmrkala jedna jejich písnička. (Protože použít 'bulet' by bylo přehnané & a tohle je výraz, kteří nejlépe popisuje mou frustraci. Umíte si vůbec představit, jak mimo jsem byla, když jsem si je vůbec pustila? A myslela to vážné? Err err.)
6.8.
Okey, dejme tomu, že tohle asi bude láska.

Jinak, objevila jsem úžasný svět Larry smut. I’m so doomed.
8.8.
Well, když jsem se už outovala, někdo , kde by se dal sehnat plakát Loue v životní velikosti? Pretty pretty please?

3x yayy pro pubertu a její nečekané zvraty!
23.7.
(Tu jsem si očividně hrála na attention whore.)

Je něco depresivnější, než když si uděláte kopu palačinek s nutellou a musíte je sníst sami?
Ne, vážně, mám pocit, že by každou chvilku někdo měl vykopnout dveře a oznámit mi, já chci taky, kde máš práškový cukr? Víte, jak v amerických teen movies, kdy vždy dojde nějaká kamarádka s popcornem do mikrovlnky a nějakým uslintaným filmem, aby zachránila hlavní hrdinku.
Ne, že bych potřebovala zachraňovat, nebo cokoliv. A taky pochybuju, že by zbyl jakýkoliv uslintaný film, který jsem za poslední měsíc neviděla. (Popravdě jsem se podívala možná tak na pět, ale stejně mám pocit, že mi celé dny po televizi běhá Georgia Groom v tom svém kostýmu olivy.) Umíte si představit, jak zoufalá jsem musela být, když jsem si pustila 17 again?
A taky jsem za posledních 23 dní přečetla asi 2.832 stránek.  Barbi, Loveclub, Game of Thrones, The Clash of Kings a Invisible Monsters. Yayy. Tím jsem prakticky překročila svůj limit za poslední, er, půlrok? Mimochodem, všechny knihy doporučuju, jsou úžasné. C:
Což jistě nemá nic společného s tím, že nikdo nemá náladu ztrácet čas s Ali, rrright? Když nikoho nenalákám ani na horu oříškové zmrzliny a swimming anime, tak je něco zle. Jindy všichni tvrdí, jak jsem jejich bfforever&ever#luvya!, ale v momentě, co jsem já trochu usmrkanější, tak najednou zmiznou, protože si musí jít zaplavat. Proč by mě zvali že.

Blahhblahhblahh. Pomalu je ze mě béčková attention whore. Možná bych si měla nechat vybouchnout lak na vlasy v rukou, nebo něco takového. (Invisible monsters reference. Shane FTW!)

Menší edit: Dodnes jsem přečetla  4242 stránek & still counting. Jojj.
89.8.
Ahh slíbili mi bouřku a bouřka nikde. Chci svou bouřku. :c
A je 23:23. Škoda, že mě nenapadá žádné dostatečně cheesy přání. Mohla bych se zítra probudit zabalená v cukrové vatě?
Zítra bych měla jít do Bratislavy na tři dny. *cough* Nezdá se mi, že by z mé návštěvy byli nějak nadšeni, vlastně jsem jen oznámila, že dojedu (nebyla jsem to já, co celý rok opakovala, že se přes prázdniny MUSÍME vidět, ne jak ty minulé, kdy jsme se prakticky ani nepozdravili na ulici), ale kašlu na to. Urgentně potřebuju někam jet vlakem a je mi jedno, kam.
A k tomu se uvidím s Nells, kterou jsem neviděla, well, věčnost. A to je už je dost důvodů na to, abych šla klidně i mnohem dál.
Co mi připomíná! Pár lidí vzpomínalo, že by rádo vidělo něco z mého šatníku (Čau Nells :D), takže, here it goes.
Vyfotila jsem nejnovější úlovky za nějaký měsíc, měsíc a půl a kupovala. A pak zjistila, že část vynechala.
Co o nich říct. Je to oblečení. *poker face*
Začínám respektovat všechny beuty guru. To focení bylo hotové dobrodružství. Nevypadá to tak, ale sakra, proč je tak těžké se obléct – svléct – obléct – hledat ztracenou botu – svléct?! 


Never again. :D


Nevím, kdyby kdokoliv měl otázky, kde jsem co sehnala a za kolik, nebo cokoliv jiného, ptejte se. 
Líbí se vám podobný styl, co nosíváte vy, vůbec, co si myslíte o podobných článcích/blozích o oblečení?
(Ali se ráda díva na hezké lidi, ale tohle asi nebude její žánr, no.)


K tomu triko s Bartem: on je taková má dětská crush a když jsem uviděla toto, tak mě napadlo, jak super ironické to bude, protože teď všichni cpou všude ty obrácené kříže a pentagramy a cítí se děsně hipstersky. A růžová vůbec není má barva, takže bylo jasné, že to MUSÍ být růžové.

Teď si tím trikem ale už nejsem až tak jistá. :D

Well. Tohle je asi vše. Peace y’all.

19 comments:

  1. Ooo blogy o oblékání já miluju, ačkoliv se málokrát stane, že by styl blogera byl podobný mému, ale vůbec mi to nevadí. :D Taky se ráda poučím, co se nosí v jiných subkulturách a ráda se dívám na fotky a jak na nich pózují. (a obojí někdy zneužiji do svého skicáku, když mě popadne kreslící nálada) :D

    A ta animace je super, vůbec nechápu, jak můžeš kreslit tak úžasně! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS: Vždycky vidím na tuhle část Camerona, jak nešťastně stojí v objetí. A teď to nedostanu z hlavy celý den, oh well.

      I wanna hold you, I wanna hold you tight
      Yeah, teenage kicks!
      Right through the night

      Delete
    2. Přesně tak. :D Taky dost často používám podobné fotky jako základy pro obrázky. ^^

      Věř mi, není to žádný zázrak. :3

      :DD Já mám vždycky pocit, že si to někde v hloubi srdce jednoznačně užíval. :D:D

      Delete
  2. Módní blogy nesleduju. Stačí mi, že se rozčiluji u těch knižních! :o)
    A ta animace je super! Fakt bomba! (Doufám, že si všímáš, že to chválím.) :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidíš, tak tohle chápu. :)
      Dekuju. :)

      Delete
  3. Jeeej, post. :3
    Animka je super awesome, veď vieš...^^
    1D? Srsly? Who are you & what did you do to Ali...:D Ehh, nevermind.
    Congrats k prečítaným stranám.^^
    Každopádne ma mrzí to s kamarátmi a tak.:///
    Ahh slíbili mi bouřku a bouřka nikde. Chci svou bouřku. :c
    - :DDD U nás bola včera, to som si užila.:3
    Yaayy, áno, pondelok. *_* Can't wait. Aj ďalej? Tak to môžeš raz docestovať do Žiliny.:3
    Čaaaau... no, ja módne blogy nesledujem, ale na tvoje outfity som bola zvedavá a sú super, veď vieš, už som ti písala... A tá ružová je supeeer, tak pššt. Btw: Wanna have the shoes.*_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se nezdám, co? :D
      :3
      Neliss. Budeš mě muset přijmout takovou, jaká jsem. Věř mi, jsem pořád ten stejný člověk. :D
      Thanks :D
      Well fuck it :D
      Nakonec den potom byla! :D a úspěšně mi zmokla matrac, protože jsem MUSELA mít otevřený balkón. :D
      Hahh! :D Jste se nějak domluvili na ty mé boty! :D Nedám a nedám.

      Delete
  4. Animace je kouzelná, chválím, chválím, chválím!
    Čteš v angličtině? Obdivuji, obdivuji, obdivuji!
    Z tvého výčtu znám asi jen Hru o trůny a je opravdu skvělá.
    Ani na oříškovou zmrzlinu jsi nikoho nenalákala, no to jsou lidi, nevděčný svět. Za odměnu by sis měla pustit nějaký srdceryvný film. Nebo aspoň pohodový. Takový Deník Bridget Jonesové je sice už profláklý, ale pořád dívatelný. Nebo si rovnou střihni Lásku nebeskou, ta nezklame natuty. Zkus se mrknout i na Dobrý ročník, taky příjemný filmeček.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju a děkuju. :)
      V angličtině čtu až moc. :D Tohle léto jsem se chtěla věnovat češtině/němčine a nic z toho není. *cough*
      Tak v tom souhlasím.
      Že? Taky si říkám! :D A přitom tahle je vyloženě geniální. A řekla bych, že podobných filmů jsem měla už dost tohle léto. Bridget mám jinak ráda, četla jsem i knihu - hned několikrát.:D

      Delete
  5. Tady je vidět, jak umíš upoutat čtenáře - už jsem měla být patnáct minut někde jinde. :D
    Ta animace je super-cute. ^_^
    Gratulace k počtu přečtených knih. Já to jaksi nestíhám a v knihovně mě asi zabijou a pak zabiju sama sebe, protože budu naštvaná, že jsem nestihla přečíst tolik knih...
    Poprvé doceňuji tvé bílé pozadí - zjistila jsem, že mám špinavý notebook. :D
    Palačiny s nutellou? Horda zmrzliny? Eleanor tečou sliny, balí kufry a bude u tebe za pět minut. :D
    Oblečení máš super, ale máš pravdu, není to tvůj šálek čaje. ;) To myslím jako v dobrém - prostě ty jsi na ty kresby a referování o sladkostech a "yaay" a "ahh" a proto tě všichni milujem.
    Mimochodem, chci tvé tělo. -_- Jakto, že máš takovou postavu a cpeš se sladkostma? :D Chci taky, pláču. -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yayy! :D Ještě budu mít výčitky svědomí, že jsi kvůli mě měla problémy.:P
      Děkuju & děkuju. :D Já bych taky měla jít do knihovny, ale brr, nechce se mi.:D
      :DD Teda, ráda jsem pomohla. :D
      Čekám!
      V tomhle se asi shodneme. :D
      Ale :D Věř mi, zdaleka tak super není. Jsem až moc chudá a nedokážu přibrat ani kilo, pořád jsem v čarovném kruhu 51-52-53kg. ._.

      Delete
  6. :D super, úžasná animace:)

    ReplyDelete
  7. Ta animace je úžasná! :)
    Taky jsem plánovala, že budu hodně číst, ale vydrželo mi to jenom do konce července.. :D Nějak teď nemám chuť..
    Ty outfity jsou perfektní, nejvíc mě oslovil asi ten druhý :)
    (Nikdy to nikomu nepřiznám, ale 1D... :D Je moje slabina.. Já nevím, je to takové - prostě takové věci normálně neposlouchám - , ale když oni jsou tak hrozně roztomilí a Larry.. <3 :D.. Takže v tomhle tě naprosto chápu :D)
    Články tohohle typu mám moc ráda a od tebe zvlášť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju. :')
      Taky jsem už docela spomalila, no.
      Děkujuu :) A to je docela vtipné :D Většina lidí mi říká, že v tom vypadám až moc nahá, takže si přes to vždy ještě něco dám.
      Ha! Sister in crime! ♥ :D
      To ráda slyším, protože se mi píšou i nejlépe.:)

      Delete
  8. Larry je sweet a 1D mám ráda jako osobnosti, Louis má skvělej humor, ale jejich hudba je příšerná. (Až na Little Things, ty psal Ed.)
    Animace je skvělá a ťuťuňuťu
    Tvůj šatník je bezva a asi ti ukradnu tenisky, um
    Já na knihy docela kašlu, teda až na ty dvě asi 400 stránkový bichle šíleného braku, co jsem čmajzla sestřence na rodinné dovolené, abych nepadla nudou.
    btw., naval palačinky, Ali, a vem si můj popcorn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Má slova. :D Hlavně jsem je taky začala poslouchat, protože celý jejich fandom je happy :D A tak, oni mají víc fajn písniček, ale většina jsou hrozně cheesy a člověk musí být správně naladěný.
      Nehehehe. :3
      Hahh! :D Neopovaž se. Mám je až moc ráda.
      Já jsem se celý rok prakticky ničeho nedotkla, takže jsem to chtěla dohnat. :P
      Deal! :D

      Delete
  9. aaa.. ta animacia je paradna xD
    a rada sledujem blogy o obleceni, ale musi to byt styl, ktory sa paci aj mne, inak to prehliadam xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :D
      Já právěže hrozně ráda míchám styly (až moc :D), takže se nějak nedržím jednoho typu :D

      Delete