Sunday, July 21, 2013

*dunndunndunn*

Heyhihello.
Min.. er.. předminule? Jsem vzpomínala, že jsem se zůčastnila jisté soutěže. (protože hl. cena je kupon u Reeboku a já potřebuju boty na tělocvik jinak mě ředitelka zaživa stáhne z kůže hiiii) (ne srsly asi je příbuzná Boltonům)
Téma byla reklama na Reeboku, a, ehhm, yea'
Pokud někdo neví, tak jde o sportovní značku, co se v první řadě zaměřuje na boty.
A Ali měla ten hrozně kreativní nápad, že nakreslí někoho s více nohami, protože víte jak, jeden pár reebuků nestačí, right? Pak si vzpoměla na Shivu, který by si jistě hned běžel vyměnit svůj druhý pár rukou za nohy, kdyby se dozvěděl o jejich nové kolekci.
*cough*
Geniální, vím.
Nevím jinak, nakolik to jde spoznat z mého obrázku, ale tak, snažila jsem se.
Aaaa, tentokrát mám i pár 'mezináčrtů', yay! yc':, (posílala jsem je kámošce, tak je mám uložené.):


Finální verze v pokračování.


*TADAAHH*

Ehhm, tak, co si myslíte? *mrk, mrk* Nejsem s ním na 100% spokojena, ale mohlo to dopadnout i o dost hůř.
Funfact: ne, na pozadí jsem se VŮBEC nevykašlala. (:

Shortlifeupdate: Jsem skoro u konce The clash of kings a gosh, už když jsem se dívala na seriál, byl Hound můj oblíbený charakter, ale v knize... ♥ You gotta love him.

10 comments:

  1. Tak to je vtipný nápad! A dobré provedení. :-)

    ReplyDelete
  2. Perfektný nápad, taký originálny a spracovanie ofc tiež.^^ Kedy budeš vedieť ako to dopadlo inak?

    ReplyDelete
  3. Vypadá to vážně dobře, máš skvělé nápady ;)

    ReplyDelete
  4. Snad jo, ale moc bych tomu nevěřila ;) Ale díky :)
    Přesně tak! :D Vždycky bych si s sebou nejradši vzala celej regál ! :D

    ReplyDelete
  5. Je to zajímavý nápad :)

    ReplyDelete
  6. Babe, já tě prostě miluju :D Nějakým způsobem je všechno, co nakreslíš geniální, i když třeba ne dokonalý, a všechno, co napíšeš zajímavý, i když třeba ne důležitý.

    ReplyDelete
  7. Haah, to je podarené! Aww, Šiva s teniskami, yeah yeah yeah! Obdivujem nápad. S brýlami a retiazkami mu to sekne! (:

    ReplyDelete
  8. Hihi, v akom programe robíš tvoje diela? :)

    ReplyDelete
  9. Indicky laděná reklama pro firmu, co rozhodně není indie?! No teda.
    Je to legrační i cool zároveň, což je zvláštní myslet si to a dokonce to i říct nahlas, ale prostě to tak je. :D
    Zbývá jedno: Kali approves. B-)

    ReplyDelete