Friday, July 5, 2013

A little too late part 2



Hey gurlz c':
Původně jsem chtěla napsat tenhle článek ješté začátkem týdne, nebo ještě přesněji, plánovala jsem se ozvat mnohemmnohemmnohem dřív, ale znáte mě, mám problém ráno se vyhrabat z postele a vysrkat včas čaj, abych nemeškala do školy, ne ještě toto.
Whatever. Nevím, nakolik si pamatujete na jistý knižní projekt, kterého jsem se *cough* 'zůčastnila' → Knižný plán na rok 2013 ←, původně nápad Nells, více tu.
Well, let me tell you a secret: pokud se jednou rozhodnu, že si nějakou knihu přečtu, nestane se to tak. Aspoň ne v blízké budoucnoti a jistě ne do měsíce.Jen pro příklad, série The song of ice & fire. Rok a půl, skoro dva roky jsem ji měla vyhlídnutou, ale nikde, N I K D E nebyl první díl: kdykoliv jsem šla do knižnice, měli všichny díly, některé klidně i dvakrát, ale N E první, to stejné platí o knihkupectví. Nemusím říct, jak nadržená jsem už byla, když jsem asi před týdnem uviděla všechny čtyři díly v angličtině jen za 40 éček (jeden jinak stojí 15).
Chtěli jste už někdy mít pohlavní styk s knihou?
Samozřejmě, že právě teď mi musela kámoška půjčit dvě knihy, které má z knihovny, takže jsem je chtěla rychle přečíst, aby neměla problémy kvůli tomu, že je vrací pozdě. (Nestěžuju si, obě knihy se mi jinak líbily, později se k nim ještě vrátím.)
ALE teď mám konečně čas číst, yayy. Teda, kdybych nepsala článek, že, ehehehehe.

Myslím, že jste pochopili, co tímhle vším chci říct: z pěti knih, co jsem si vybrala, jsem přečetla dvě, tj. první a druhý díl Bartiho trilogie.

Funfact: už i v tom článku píšu, že, cituju 'PS: Pokusím se zase trochu skopat blog.' To jen dokazuje, how big failure i am
.
Ale! Nevzdávám se :D Na tenhle půlrok jsem si vybrala další tři knihy, o kterých jisto vím, že je přečtu.
První dvě leží tu, na mé posteli, třetí má zatím kámoška. Pokud tohle nedám, tak už vážně nevím, kam dál.
So, četli jste už některou z nich, nebo ji máte vyhlédnutou?

Mám na vás maličkou otázku (ano, předpokládám, že po tom všem pořád čtete můj blog), který z těchto článků byste viděli nejraději?
a) lifeupdate,
b) obrázek, který jsem vytvořila na jednu soutěž,
c) recenzi na jednu z dvou knih, kterou jsem měla vypůjčenou od kámošky (maďarský autor, btw).
Chci napsat všechny tři, ale nevím kde začít, tak to nechávám na vás. c':



PS: mhhmmm zmrzlina s příchutí caffe latte mhhmmm

25 comments:

  1. Tak good luck, hádam to dopadne lepšie.:D The song of ice&fire som chvíľu zvažovala, ale asi to nebude moja šálka kávy.:P:D
    Inak chcem vidieť ofc všetky tri a začala by som možnosťou a).^^
    Btw super picture v tomto článku.:3 Kto je too?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ti nevím, mě se to hrozně líbí :D Je to asi nepromyslenější kniha, co jsem kdy četla, hrozně detailní a barevná.
      Uhhm, taky to vidím na a) :D
      Uhh, netuším? Random kolemjdoucí :D Kreslila jsem to názkladě fotky z nějakého koncertu, už ani nevím, kdo to původně byl *cough* :D

      Delete
  2. Invisible monsters jsem četla... zvrat co tam je jsem nečekala, což si u knihy dycky pochvaluju :) no a jinak klasický Chuck... syrové, chvílema nechutné, přesto takové citlivé.
    A začni od áčka, teda pokud nemáš náladu hned psát třeba, tak od béčka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, já jsem od něho zatím nic nečetla *shame on me* a objevila jsem ho úplnou náhodou: někdo přidal na fb fotku s invisible monsters :D Překvapivě je i fb teda někdy nápomocný :D

      Delete
  3. Pohlavní styk s knihou? To mě ještě nenapadlo. Vřelé díky za vtíravé myšlenky. :D
    No jo, já si dneska řekla, že bych konečně mohla číst a nehledět celý den do počítače - a haha, jak to dopadlo. Takže asi to vypínám a jdu číst.
    Samozřejmě, že lifeupdate. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehhee. U r welcome :3
      Well, já jsem za poslední rok nečetla skoro vůbec, takže se to za poslední tři, dva měsíce snažím napravit :D

      Delete
  4. Jo, taky mám naplánováno pár knih, ale vždycky si vyhlídnu a začtu se do jiné :D :D :D ...

    ReplyDelete
  5. Nechť všichni šukáme knihy.

    ReplyDelete
  6. mmmmmmhm, aj ja chcem mmmmhm
    yay :D
    a... bé je správne! Mysliem. Nie som si istá. Aj tak je o jedno, lebo ja všetko prečítám a ty všetko napíšeš (teda, v opačnom poradie, uhn)
    A hej, ja mávám tradične rozčítaných trebárs sedem knih najednou, nom.

    Sorry, až teraz som si všimla, že už zasa píšem po slovensky (lebo som na Slovensku, yaaay, yapppaaaaa xmancjaskfhjdb), PREPÁČ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už není, beee:P
      Já hrozně nerada čtu víc knih najednou :D Vždy se musím vybrat jednu, na kterou se koncentruju na 100%... pokud jich mám víc, tak jedné stejně začnu dávat přednost a druhou klidně ani nepřečtu. :D

      Delete
  7. Už jsem myslela, že jsi se nadobro ztratila, což by byla věčná škoda.. Já prostě miluju tvůj blog a všechny tvé výplody, poznámky a obrázky. O:) A tenhle je prostě skvělý!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Věř mi, já jsem měla ten pocit taky. :D A potěšení je na mé straně :3 Nikdy bych neřekla, že jednou budu mít tolik úžasných čtenářů c:

      Delete
  8. máš perfektní dess slečno.

    ReplyDelete
  9. Já jsem ráda za jakýkoliv článek, takže je to asi jedno (takže začni třeba od konce, proč ne, že?) a neumím si představit, že bych nemohla víc jak týden nějakou knihu číst.. o.o (weirdo, i know.)

    Máš účet na goodreads? n_n gimme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, pokusím se teda nezklamat :) A věř mi, rok, dva dozadu jsem na tom byla podobně, ale pak přišla střední. Ale mám pocit, že se konečně vracím do starých kolejí. ^^

      http://www.goodreads.com/user/show/10999082-ali :)

      Delete
  10. ako hovorit mi z duse :DDDD .... ja zhanam seriu s agentom Pendergastom od Prestona a Childa a nielenze je vzdy umenie zistit, ze diel Brimstone je prelozeny ako Pekelna Sira, ale este ich aj nast...porozhadzovane kade tade po knihkupectvach...nikdy cela seria spolu od prvej casti...vzdy ked mi pride novy Pendergast na postu nadrzane po neho utekam xDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, problém je, že Ice&Fire jsou teď hrozně populární a mají je všude, jen já jsem nedokázala vychytat první díl. :D A no, překlady, tell me something :D Většinou čtu originál, pro jistotu. :D

      Delete
  11. No to je dost, že ses konečně ozvala ! :D
    To s knížkami moc dobře znám..kámoška mi jich půjčila 8 a já nebyla schopná je přečíst..no do prázdnin jsem jí 2 vrátila a zůstala mi doma už (jen) celá řada VA :D Světe div se ! Už 2 další knížky mám přečtené a čeká na mě 3. :)) Jsem zvědavá, co na to kámoška řekne až jí všech 6 vrazím do ruky..jistě bude nadšená ! :D
    Jinak žádnou s těchto knih jsem nečetla a vlastně jsem ani o nich neslyšela :D Já si akorát tak plánuji po VA dočíst Sukubu a dál se uvidí :)
    No poradila bych ti, ale sama nevím :D Ale docela ráda bych viděla ten obrázek ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *coughcough* Mi to trvalo, co, :D
      Asi tak no :D Já tu mám ještě pořád krom Ice&Fire i Invisible Monsters a netuším, kdy se do nich pustím :D VA jsem chtěla číst, ale nikdy jsem se nedokopala, shame on me :D
      O Sukubě jsem slyšela samé dobré. :)
      Pracuje se na tom.^^

      Delete
  12. Beru všecko kromě recenzí, ty mě neba :)
    Game of Thrones, achjoachjo. :D Bojím se to číst, protože ten seriál nemám ráda (Byť ho už rok sleduju) a beztak by se mi knížka líbila. Ale počet stran je stejně odrazující

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak :D Ono je první série dost přesná kopie prvního dílu, skoro od scény do scény, druhá série je už trošku dokreslená :D Ale musím říct, že kniha je stejně o dost lepší, hm. :D A no, je to dost dlouhé, ale stojí to za to, hlavně pokud máš ráda podobný žánr. :D

      Delete