Friday, July 12, 2013

27# Circling


Don’t you ask me if its love my dear
Love don’t really mean a thing round her

Už před jednou dobou jsem viděla video o předsevzetích s deadline v den 21. narozenin - a docela mi to vsadilo broučka do hlavy, protože na jedné straně mám plno strašně hezkých a sladkých představ o budoucnosti, ale na druhé vůbec netuším, co chci dělat po škole.
Myslím, že je vše jasné, kam s tím mířím. Sepsala jsem pár bodů *cough* tři *cough* a časem bych  je ráda rozšiřovala. Ideální by bylo, kdybych jich bylo nakonec 21, ale tak, let's be real, znáte mě, zázrak bude, když skopu pokračování k těmhle.
Er, snažila jsem se vyhýbat snům jako milující manžel, vila u moře, tři děti a tapeta s koníčky na záchodě.

Poptart,
levitation boots-tattoo
&wildfox x campbell plaftorms.




  • Levitation boots
    V poslední době každý, kdo něco znamená, má, nebo aspoň chce mít tetování. Takže, abych se taky postavila do řady, right? c':
    Ehhm, tetování jsem plánovala mít snad ještě předtím, než jsem se naučila mluvit, protože that's how hipster I am.
    Chtěla bych dvě křídla na nohy, asi jak jsem je nakreslila slečně na nohy na obrázku nalevo. Well, proč? Jako malá jsem ujížděla na Heroes a v trojce byli levitation boots jedním z artefaktů, co jste mohli získat. A kdo by nechtěl umět lítat? Mohla bych vyhrát řadu parkourových soutěži, protože by na mě neplatila gravitace. *^* (Jsem si jistá, že tohle je to, na co by všichni využili podobný, err, dar.)
    + jsem přesvědčená o tom, že mi létání jde lépe, než chození.
    Dalším motivem by byl nápis 'I ATEN'T DEAD'. Pro ty, co nečetli Discworld: jedna z čarodějek používá tabulku s tímhle nápisem, když se leze jiným do mysle - protože v té chvíli je ona sama prakticky mrtvá.
    Jinak řečeno, s takovým tetováním bych byla vlastně nesmrtelná, protože má mysl se prostě přestěhovala někam jinam.
  • Poptart
    Už jste doufali, že se vyhnu jídlu, co?! Ha.
    Hrozně ráda bych jednou ochutnala poptart. Pravý, americký. A to znamená cestování. :3 (což je asi pointovou celého, ale tak, poptart! ♥) A nejen do Ameriky, ale vážně kamkoliv. Pro mě je dobrodružstvím už jen procházka do obchodu.
    A hlavně, zatím nikde jsem se necítila 'doma' a strávila jsem půlku svého života zavřená mezi čtyřmi zdi, takže mám tendenci pořád někam jít.
  • Covers 
    Jednou bych chtěla ilustrovat obaly - tím myslím obaly albumů a knih. Mám takovou malou, škaredou úchylku na nejrůznější obaly. Kdybych měla víc financí, tak mám pokoj plný knih a cdéček, které se mi zalíbili jen svým obalem.

    A sama vím, kolikrát bych nějaký obal nejraději zomnomnomnovala, nebo mě právě inspiruje, a byla bych hrozně ráda, kdyby i moje práce měli podobný vliv na někoho jiného. (Ano, žiju v přesvědčení, že je víc lidí s podobným fetišem.)
 A tím by to bylo. :3
Máte vy nějaké plány, cíli? Ráda bych si o nich přečetla v komentářích, nebo klidně o tom můžete taky napsat článek. *mrk, mrk*


Life-update

Minule jste se shodli na tom, že by vás nejvíc zajímal life-update, takže, here it goes.
Už nejsem ve Vídni. :c Teda. zčásti jsem ráda, protože bych tam přes léto nevydržela a momentálně mi vlastně ani nevadí, ale je mi jasné, že do měsíce budu mít až po krk z tohohle města... i když, kdo ví. O dva měsíce budu stejně zpět. :)
Eeeehh. Poslední zajímavá věc, co se mi stala, byla, že jsem si úspěšně ostříhala vlasy žiletkou - err, nemohla jsem najít nůžky - (a ne, tohle nemá nic společného s mou pořezanou rukou, za to může epizodka s melounem). Teda, mám takovou přerostlou ofinu, která je asi pod bradu (doufám, že chápete, co tím myslím :D) - a už jsem ji měla až moc dlouhou, tak jsem z ní ušmikla. Nailed it! *spokojeně se ksichtí*
A taky jsem našla švihadlo (má ozdobu na rukojeti ve tvaru houbiček iiii (':) a znovu přežívám své dětství. I když má teda docela vražedné plány, minule jsem o něj zakopla, spadla a měla jsem takhle blízko roh okna od oka.
Well, jinak se nenudím. Včera jsme se s kámoškou cpaly zmrzlinou, popíjely pivo (best combination ever) a dívaly se na Angus, thongs and the perfect snogging - Ali nenapadl jiný teen movie, tak ticho. Btw., jsem jediná, co je tak frustrovaná po tom filmu? Kde byl Robbie, když mi bylo čtrnáct?!
Prostě, *another day in the life of an ali*
~ Zápisek ještě z minulého týdne, ale moc se toho nezměnilo, do oběda se flákám a pak čtu, jdu ven, whatever. ~

Důkaz, že to stříhaní nedopadlo AŽ tak tragicky. Ach, ty zázraky webkamery :3


PS: Je moc zlé, že nechci mít letní brigádu? Kámoš vykládá v Tescu a well, ptal se, proč tam nechci pracovat a er,.. nechci. Asi jsem rozmazlené snobátko, ale vážně mi nepřijde, že by bylo životně důležité chodit tam a polámat si nehtíky za těch pár centů. Nevím, jsem ráda, že mám teď klid a můžu se pořádně vyspat a nestresuju a netrhám si vlasy.

15 comments:

  1. No, já ani nevím, žes byla ve Vídni, uh. -_- :D
    Ať vládne přerostlá ofina!
    Do Tesca půjdu klidně za tebe - teda jestli se ten kámoš ptal stylem, že by ti tam něco sehnal. ;D
    Levitation boots, wrau. Doufám, že se ti alespoň tohle splní a pak zahltíš internet fotkami tvého úžasnýho tetování. A nesmrelnost se taky hodí. :)
    Uhm, uhm, COŽE?! Poptart? Slyším to prvně a tak jsem googlia a uááá, slinty, slinty! Vypadá to yummmy, yum, mrrhm. -_- To si asi taky píšu na seznam. /Ne že bych nějakej měla./ A k sehnání je i v Kanadě, Finsku, Velké Británii a Irsku - Hell, yeah, mé drahé Irsko (a drahé Finsko), už se řítím!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, ve Vídni bydlím, ale teď v létě jsem asi měsíc v Maďarsku :D
      Tak, on jen říkal, že by bylo super, kdybychom tam mohli spolu pracovat&může se poptat, nebylo to na 100%:D
      Nesmrtelnost se vždy hodí! :D
      A, mmm, vím. :) Nenadarmo je na mém seznamu :D:D

      Delete
  2. Tetování zní úžasně! n_n Já jsem teda velký odpůrce tetování bez příběhů a velmi "hipsta" pitomostí typu znak relikvií smrti od někoho, kdo viděl jen HP filmy.. Ale to není tvůj případ. n_n Budeš mi připomínat Hermése a jeho okřídlené sandály (yo yo pro divné asociace) :D
    Do Vídně bych docela jela, nikdy jsem tam nebyla, maximálně projížděla někde kolem předměstí. :D Ten seznam zní dobře, možná ho také vytvořím někdy. n_n

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajj, děkuju :D Asi tak no.. já jsem byla jednu dobu alergická na tetování dream catcher (jak že se to jmenuje česky? :D). Hlavně protože to najednou měl každý & nezdá se mi to jako něco, co by vypadalo až tak super. :D Jinak, Hermés! :D Věděla jsem, že byl nějaký Řecký bůh, co měl takové sandály, ale nemohla jsem si vzpomenout, kdo >_>' :D
      Stojí za to, je vážně nádherná. :)

      Delete
    2. Česky je to lapač snů :D

      Delete
  3. Také bych chtěla tetování :D Už jsem měla spoustu nápadů, ale do 18 si musim ještě půl roku počkat :) Dřív jsem chtěla škorpiona na zápěstí nebo nějaký ornament nad zadek...pak to přešlo na pavouka na rameni nebo vlka na lopatce a uvažování o korejským nápisu taekwondo na krk..no ted jsem u BVB na zápěstí :D ale do ničeho se nebudu po hlavě hnát, abych toho pak nelitovala :) Stačí že si barvím vlasy jak šílená :D7
    ---
    Jo, divím se, že mě už z toho nebolí pusa :D Ale kdybych to mě zhodnotit, tak poprvé to bylo nejlepší :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono je hrozně zajímavé, jak lidi mění to, co by si rádi vytetovali :D Snad se ti to nakonec taky povede. :) I když BvB moc nemusím, ale ten jejich znak nevypadá zle, to je pravda. :D Barvíš si vlasy? Na jakou barvu? ^^

      Delete
  4. Že "tapeta s koníčky na záchodě"...:DD Alsie...:D
    Nom, tetovanie by sa páčilo aj mne, ale ako reálny plán to nevidím.:D Inak joo "Bábi" a jej ceduľka.:D
    Druhý bod, no, jedlo je dôležité.;D A cestovanie ešte viac ofc.
    Jee, no, tie covers by sa ti kľudne mohli podariť a potom by tie veci vždy stáli za vlastnenie.:))
    Čo dodať k lifeupdate... šokuje ma, že si tie vlasy hentakým štýlom zvládla.:D
    Btw, ani ja nechcem brigádu. *highfive*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Náhodou, u některých lidí si ji umím živě představit! :D
      Tak, já blízké budoucnosti taky ne, ale 21 mám ještě 4 roky, že :') :D
      Ty covers jsou asi mím 'největším' momentálním snem, tak uvidíme :D
      Nikdy nepodceňuj Ali! :D
      Yayy! *highfives back*

      Delete
  5. Poptart? To je pro mě nový výraz, musela jsem se podívat na gůgl.
    Tetování nemusím, ale chápu, že je to módní prvek. Jen bude blbě vypadat v pozdějších letech na staré vytahané kůži...
    Ale okřídlené nohy asi vytahané nebudou :-), dobrá volba.
    Ilustrování obalů knih nebo hudebních nosičů, to by mě asi taky bavilo.
    Pěkná předsevzetí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, tu to moc populární není, že . :D
      http://25.media.tumblr.com/tumblr_m0fciiKjoN1qcbo9lo1_500.jpg Asi tak no :D

      Hmm, děkuju. :)

      Delete
  6. Až budu slavná electroumělkyně, budeš mi ilustrovat cover, je to jasný

    Poparts FTW!!! Achich. Připomíná mi to 1982 od Vypsané Fixy

    ReplyDelete
  7. Já mám v plánu přežít Prahu! :D
    Ale je to super, fandím ti v tom tetování a pak chci vidět foto! :D

    ReplyDelete
  8. taky nemám nejmenší tušení, co bych chtěla dělat po škole.. chci říct, měla bych, ale je tam spousta ale:D
    pokud ti vyjde to tetování, chci vidět fotku!:3

    ReplyDelete
  9. Yay, já jsem tenhle článek omylem nějak úplně vynechala!
    Hmmm, to je hezké. Já si nějaká přecevzetí dávám pořád, ale nikam si je nepíšu, takže ani nevím, co nedodržuju, so... inspiration?
    Hej, hej, nechceš mi ilustrovat povídku? xD
    Okay, to byl jenom vtip xO Není hodná tvých kreseb. Ale kdyby se ti hodně chtělo... :D

    ReplyDelete