Thursday, May 9, 2013

25# You couldn't understand me

Waiting for the sky to fall. 
Odpověď na tento obrázek. Všichni ti, co mají rádi zvířatka, ať přivřou oči.


Dá se po macbooku kreslit?
Vypadá tak hezky bíle a super prakticky na rychlé náčrty, víte.

Ahh, nemusím už ani vzpomínat, že jsem naprosto beznadějný případ, pokud jde o přidávání aspoň jednou do týdně. Ale pokus vás to uklidní, tak už asi měsíc a půl kašlu na úkol z němčiny a zítra mám deadline portfolia z češtiny a šalala, kašle se na to. C': To, že bych se měla učit na matiku, ani nevzpomínejte. (Edit: Nějakým zázrakem jsem stihla to portfolio yayayay.)
Upřímně netuším, co jsem dělala. Spala? *leží vyplácnutá na klávesnice a pokouší si vyfouknout pramen vlasů z tváře*
Vážně mám pocit, že je všechno hrozně rozespalé.
Měla jsem jít na festival ale tak samozřejmě že mi to nevyšlo. V konečném výsledku nemám s kým, že. Sice nemám problémy procházet se sama se sebou ruka v ruce na prvního máje ale tak, vše má svoje hranice. Chápete. Er.
(Arctic Monkeys & Kate Nash bruhuhuhu. :c)
Vypůjčila jsem si Slam od Nicka Hornbyho. Angličtinář nás na něho tak trochu namotal, ehhe. (Ve škole jsme četli About a boy, možná znáte i jako film.) Pokud někdo uvažuje o čtení v angličtině, tak mohu jen doporučovat. Aspoň mě teda už dávno žádný autor nesedl tak dobře, vážně se čte sám od sebe - Slam jsem přečetla za necelé dva dni. A je tu možnost, že v poslední době mám úchylku na cokoliv, co se odehrává v UK, je to aspoň trochu sarkastické a objevuje se tam minimálně šálek mléka/čaje s mlékem. (Ne, vážně, hned bych si taky dala, kdybych se nebála, že si spálím zuby. I u vás je tak teplo?)
A Sam mluví s plakátem!!11!!1 Možná JSEM vážně normální. 
Co mi připomíná: chtěli byste ode mě třeba i recenze na knihy? Hrozně ráda mluvím o nich mluvím, ale v poslední době čtou všichni něco naprosto jiné. Takže by se třeba našel někdo, kdo má podobný vkus na knihy. :3 



Mimochodem. Jen já se cítím jak největší socka, když všichni mluví o letních plánech? Jazykový pobyt ve Frankreich, měsíc na Malorce s matkou Elijaha Wooda, instantní Atlantýda za pět dnů a podobně.
Nevadí. Slíbila jsem Rolimu, že se nastěhujeme do poloprázdnéplné pivové flašky a do konce prázdnin ji snad vylízáme, yayy! A do Paragony se vždy dostanete za jedno vypláznutí jazyku, že.
A všichni mají letní brigádu. Na Ali se samozřejmě všechny časopisy vykašlali, protože koho by zajímala má grafika, right?, takže bude bez peněz a celé dny bude moct možná tak srkat přešlé mléko. 
O zamilovanosti ani nemluvě. A Ali se obhlíží po ceně testosteronu na trhu, protože Roli si myslí, že bych byla jeho ideálním mužem a víte jak, plnit sny jiným je super pocit, když už ty vaše sedí v rohu a za moc nestojí.
Sakra, proč je žít tak složité? Vždy se mi zdá, že něco dělám blbě.


Nomnomn. Máte Vy nějaké letní plány? (Nells od tebe očekávám komentář ve smyslu: meeting s Ali!) Doufám, že u vás to vypadá lépe, než tu. (':

Jinak, všichni jí zdravěji a zdravěji a já se cpu chemikáliemi. A baconem a levným feta sýrem.
Rovnou se na vše vykašlu a začnu šňupat E621 a budu šťastná a usměvavá a veselá a vysmátá, woohoo.
Což mi připomíná! Highlight tohoto měsíce: Jelly Beans. Hrozné, kolik sladkostí existuje a kolik jich neznám. *kroutí hlavou*
Američtí vědci dokázali, že mám mnohdy osobnější vztah k jídlu, než k lidem.

Ale dneskavčeradva dny dozadu pršelo a zmokla jsem a měla jsem se asi takhle:
'Ali učes se.'
'Ali ti na to kašle.'



Funfact: Tenhle článek jsem psala +/- 4 dny.

19 comments:

  1. Alii je na té futce fucking gorgeous! *-*
    V klidu, já jsem taky v létě bez brigády, bez boyfrienda, bez friends doma & bez programu :D Někam si zalezu a budu psátpsátpsátpsátpsát.
    Žít JE složitý. A pokud ne pro všechny, tak pro nás dvě určitě *highfive*
    Recenze na knihy?! ŽE SE PTÁŠ!
    S macbookem, upřímně, tak trochu netušim. You should try it ;)
    A kresba áááááwesome :3

    (Btw, je ZCELA normální reagovat od konce článku na začátek! :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali děkuje :D Khhhm kvalitní fotka z webcam a khhhm kvalitní úprava :D
      Bez boyfrienda? *coughcoughcoughcough*
      *highfive back* Asi tak. Někdo by měl napsat manuál! :D (Sice, Ali má problémy i s tak banálními věcmi, jako je oblékání. Ne, vážně, proč je oblékání tak složité?)
      Eheheh :3
      Kámoš má mac, ale vždy se mračí, když jsem k němu až moc blízko :'c
      Ansí nezklamala :D

      (Taky mám k tomu tendenci, so :D)

      Delete
    2. Vy dvě nemáte brigádu, já nemám práci a umřu jako beztitulná. Na práci jste mladé, tak si užívejte léta. :) btw nějaká brigáda na roznášení letáků u vás není? tím jsem já kdysi začínala...

      A recenze na knihy ANO! A piš to, co nám o nich chceš říct. :))

      a... uhmm.. mně se nechce už myslet, jak jste na tom vy?

      Delete
    3. Jo, jenže jsme (teda, nevím, jak Als, ale já jo):
      1) Bez peněz
      2) Vlastnící zoufalý nedostatek věcí nutných k přežití (ehmehm, knihy, hadry & normální mobil, my víme)
      3) Bez programu na léto
      4) Vzhledem k bodu 3 zoufale unuděné

      Mně se taky nechce myslet :P

      Delete
    4. Můžeš si celé léto číst! Co chceš dělat víc? :o)

      Delete
    5. Ono je sice čtení úžasné, ale já se vedle něho ráda starám i o svůj život. :D Ráda bych si 'napsala' pár vlastních zážitků. :)

      Delete
  2. Ten prvý pict? That's cruel...:(
    Err o spánku ani nehovor, som taká unavená... 24/7.
    Inak pripájam sa, že je žiť rozhodne zložité.
    A tiež nemám plány na leto, kašľať na to... Výnimkou je, samozrejme, meeting s Ali.:] Nie, vyjde to, neboj.:)
    Btw, veď nereagoval jeden časák kladne? Čo zlyhalo?
    Na fotke si fakt cute.^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tušila jsem, že Nells bude jedna z mála, pokud ne jediná, které bude číči líto. :D
      Hey, tady se už situace zlepšila, ale still...
      Ehhe, u betcha! :D MUSÍ vyjít. :D (Tentokrát snad nikoho život nebude ohrožen :DDD)
      Hey, hey, ale od té doby nic, chmm.
      Thankies :D Někdy musím :D

      Delete
  3. žeru tě totally

    Anoo, Arctic Monkeys :3
    tak či tak, obrázek ňuňu. ívl a krůl.
    nee prosíím E621 neee, chci proti tomu jednou udělat demonstraci a sníst si na ní tričko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omnomnomn :3

      Anoo by bylo, kdybych nakonec nějakým zázrakem vážně našla někoho, kdo může :D
      Ale no tak, nenič mi mou jedinou radost. :c

      Delete
  4. Taky mi přijde všechno strašně rozespalé :D A mám se taky učit...
    A recenze na knihy bych si ráda přečetla, vždycky mě zajímá, co jiní čtou, popřípadě, pokud četli něco jako já, tak jaký na to mají názor :)
    Na prázdniny sice plány mám, jen jich neni tolik jako třeba vloni no, ale aspoň nějaký a zachraňuje to můj "Summer bucket list", kde mám pár věcí, co chci stihnout :D
    A taky jsem asi před 2 dnema hodně zmokla :D Pěkná fotka! :)

    ReplyDelete
  5. Recenze na knihy mě zajímá. Sice nevím, co čteš, ale takhle se to aspoň dozvím, žeano...
    Taky mám dělat miliardu věcí (rozuměj: miliarda věcí, co se mám naučit. A nějak, uuh. Francouzské večery s mou drahou jsou prostě milionkrát lepší. -_-
    Jou, letní plány taky nemám nijak slavný. Dny na dece v parku, maraton Black Books, maraton Darji, kouknout se na všechny filmy, které mám staženy během celého roku a ještě jsem je neviděla, čtení, popíjení vína, náš hometownový festival a ježdění do Prahy, do Brna a tak za lidmi, které miluju a jsou bůhví proč tak zkurveně daleko. Akorát nevím ještě za co, haha. No, ale jestli mi tohle vyjde budu už i tak happy a bohatě to splní mou prázdninovou náplň - i když by to mohlo být taky zajímavější, než zkejsnout doma na dva měsíce, žeano, ale couž...
    Brigádu taky nemám a měla bych se jít kdesi ptát, když mě se ZOUFALE nechce komunikovat s lidma, natož se ptát: "Uhmm, dobej, nebyla by tu nějaká brigádička?" - Takhle se samozřejmě neptá, ale to byla jen ukázka, víme. A máti mě asi požene z domu když si nic neseženu, takže asi budu někde squattovat, haha.

    ReplyDelete
  6. Já jsem se dneska měla učit (maturita se blíží a Tempína (samozřejmě) nic nestíhá). Bohužel - měla je to správné slovo. Koukala jsem na televizi (na zprávy TV NOVA ve dvanáct. WTF? o.O). A když jsem to otevřela, tak jsem nad tím usla. (fakt. Doslova a do písmena. Nechala jsem otevřenej zvýrazňovač, zalehla učebnici a i ho. Fakt se ta zelená z toho čela blbě dostává :/ :D)

    Brigády jsou na prd. Taky bych nějakou potřebovala, protože moje prázdniny zoufale zejí prázdniny. ZAtímco minulé dva, tři roky jsem byla ráda, že budu doma dýl jak dva dny, tak letos budu ráda, když dva dny budu pryč. JSem z toho zoufalá a hrozně nevím, co budu dělat :(

    ReplyDelete
  7. Proč je to mrtvé zvířátko na prvním obrázků cute, i když je mrtvé a týrané? :D Ale zlobíš! Chudáček!
    "Sice nemám problémy procházet se sama se sebou ruka v ruce na prvního máje ale tak, vše má svoje hranice. Chápete. Er." - UMŘU. :'DDDDDDDD
    Knihu seženu, protože "cokoliv, co se odehrává v UK, je to aspoň trochu sarkastické a objevuje se tam minimálně šálek mléka" zní sakra moc dobře. :D A piš recenze. Určitě máš skvělý vkus, takže mě to bude bavit. :3
    A oni tě do toho časopisu nevzali? :(
    Osobnější vztah k jídlu než k lidem opět zabil. :D
    A na té fotce ti to fakt hrozně moc sluší. ^^

    ReplyDelete
  8. uf, chuda cica :D
    ano, recenzie na knihy by som rozhodne chcela.

    ReplyDelete
  9. Haha, Hif je bez brigády, bo na ni ještě nemůže a to je smutné.
    (Ale jinak by ji asi taky neměla, tak co.)
    Mléko je fajn, v čaji jsem ho ale ještě nějak neměla, eehm. Dokonce ani paní v UK nám ho tak neservírovala a já se bojím, že to sama... nevládnu :D (Neumím lít mléko do čaje, ano, velké odhalení, haha a ještě jeden smích navíc. Zdarma.)
    No a všichni chceme tvoje recenze.
    A tvoje dokonalé obrázky :3
    A tvoje roztomilé fotky :3
    A v magazínech jsou píčusové :'3

    ReplyDelete
  10. Recenze by byly příjemné spestření, i když vím, že se 1oo% netrefíš do mého žánru. :D Ale u tebe je to jedno, poněvadž umíš VŠECHNO vždycky podat tak krásně..
    A tvá grafika je krásná. Pokud teda myslíš ty obrázky, co vystavuješ na blog :D
    Nechtěla bys o nich říci více? jako např.v čem je děláš a třeba malý tutorial?Nejen já byhc to uvítala, na to vsadím boty

    ReplyDelete
  11. Hm, hm, hm, sice za to není, ale myslela jsem, že bych ti mohal dát vědět o http://arvaripise.blogspot.cz/2013/05/pomuzete-mi.html tomhle, nah.

    ReplyDelete
  12. Recenze na knihy jsou vždycky strašně super. :3 Čtení v angličtině... hm. Bojím se toho, že bych četla spíš ve slovníku, než v knize. :D

    ReplyDelete