Friday, May 31, 2013

26# Love hung herself

Miles and miles of perfect skin
I swear, I said, I fit right in
I fit right in your perfect skin
I cannot breathe 


Ali má zase nový charakter.
Heyheyhey :))))
idk co má tohle znamenat. Asi mám jen zážitek z toho, že píšu na blog.
Vím, vím, v poslední době jsem hrozně kašlala na blog. Žádná novinka, co? Už ani neslibuju, že se polepším, protože je vám všem jasné, že bych jen lhala. Mám strašně moc nápadů, ale ještě jsem se nedostala k jejich realizaci, grr.
Righty right. Pokouším se víc konkretizovat svůj styl kresby, mám pár nápadu na povídky, jen si k tomu pořádně nemůžu sednout. A taky mám načrtnutých pár recenzí na knihy, jak jsem vám slibovala. c:
Když jsme u knih. Vypůjčila jsem si deník Kurta Cobaina a z nějakého důvodu je celý obal černý - až na jeho jméno, které je růžové. Ne že by to mělo hlubší význam, ale pobavilo.
A vesměs mám hroznou chuť jít ven a nevím, prostě se smát a tak. Vedle toho všichni chtějí být doma a pít čaj a nevímcovšechno. Uaaa. A tohle léto bych hrozně moc chtěla na koncerty, ale a) nemám zatím brigádu = nemám peníze, b) nemám s kým, všichni jsou pryč/neposlouchají ten styl hudby, c) velkou část léta budu v Maďarsku >_> takže er.
Aaaa objednala jsem si flatform sneakers, které jsou zatím, er, v Miami. A mají tu být za dva týdny. Netuším, jak to zvládnou, ale držím jim palce.


*Tohle je původně z včerejška a je prakticky neaktuální cuz jsem se po dopsání rozhodla trochu seškrábnout a tak. (Ono je fajn se někdy někam vypsat, že.) Ale byla jsem moc líná sem psát něco jiného so here it goes*
Všimli jste si, o kolik jsou rána jednoduší, když posloucháte Pixies a usrkáváte* z kávového jogurtu? Normálně bych si přála, aby se ještě protáhlo minimálně na tři nekonečnosti.
A venku je vše hrozně šedé, ehh. Vážně, jako bych vedle okna měla dvě televize z 80's, ještě ty s černobílými pískem. Víte, co myslím? Asi je marné doufat, že dneska buse svítit slunce. 

Jinak, aby bylo všem jasné, jak weird vztahy mám: Napsala jsem asi po, chmm, půl roku? jednomu klukovi, co na mě měl docela crush. (lol ano existují i takový lidé) I don't even know why. Nevadí. Pointa příběhu: napsal mi, že on mě neopustil a že tu pro mě vždy bude. (wait wut co kde kdy jak stalo se něco o čem nevím kdo koho opustil eeehh?)
'To je od tebe zlaté.. c:'
Nejsem schopná udržovat vztahy s lidmi. (Jen jsem se chtěla zeptat, jak mu dopadla matura.)
O tom ani nemluvě, že spontánně nedokážu reagovat na komplimenty. 'Hey, tenhle obrázek je super.' 'Ty šaty se mi povedli ale ta noha je weird.' Proč děkovat, že, to je až moc mainstream. :D

Ohh a. Koupila jsem si sukni, takže se teď můžu tvářit jako osoba ženského pohlaví.


 Otázka za milión: Jak se, sakra, vůbec sedí v sukních?




*Jsem jediná, co jogurty pije? Ehh, ok, někdy mám vážné problémy tvářit se jako člověk >_>

13 comments:

  1. Musíš mi o nej - novom charaktere - povedať viac!^^
    Inak už sa teším kedy niečo z tvojich nápadov dokončíš... a držím palce teniskám.:D
    A v sukniach sa sedí na nič hlavne...:DDD
    Btw jediná nie si, ale jogurty konzumujem za pomoci lyžičky.:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Done :D
      Teď jsem se je kontrolovala a jsou už v Rakousku, iiii c:
      No :D Hlavně když sedím všelijak, jen ne jak slečna.:D
      To musím uznat, lžičky jsou praktická věc. :D

      Delete
  2. Yaaay, zrovna v pondělí musím jít do školy v sukni, protože odpoledne zpívám na předávání maturitních vysvědčení a nemám se kde převlíknout... docela se bojím :D
    Doufám, že se ti podaří všechny povídky co nejdříve sepsat a tvůj styl kresb mi přijde dost osobitý... a úžasně skvělý. (Jo, neděkuj.)
    Já jogurty nabírám piškotama... a taky skrz piškoty piju čaj. Ale jenom ovocnej. A čokoládu přes kakaový bebečka. Mňamka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Když nám řeknou, že se máme obléct slavnostně, tak se jim na to vykašlu a dám si prostě černé skinny kalhoty a hotovo. :D
      Upřimně, za všechny ty roky, co kreslím, jsem teď s ním poprvé spokojena. :D A budu rebel - děkuju:D
      Konečně někdo, kdo pije čaj skrz piškoty/jiné pečivo...!! :D

      Delete
  3. Růžová je nekonečně super -

    A sukni neřeš, prostě sedni a dej nohu přes nohu a není ti vidět až do kuchyně.

    Dám ti kilo, nebo deset. (Nemluvím o penězích.^^ )Kávový jogurt je ale to , co mi právě schází. Achjo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vlastně mě tenhle obrázek napadl, když jsme brali, že růžová byla předtím mužská barva. :D

      Zkusím. :D

      Hey, to by se mi super hodilo... a no, jogurty došli i tu. :D

      Delete
  4. Já do nedávna sukně nesnášela :D teď je začínám nosit čím dál častěji. Ale na pohodlné džíny, kde nemusím kontrolovat, zda mi něco někde není vidět... Kalhoty jsou pořád lepší :D
    Já mám asi milion nápadů na povídky, ale jsem strašně líná si konečně sednou a rozepsat si to. Stejně tak mám ve zvyku tyhle věci nedokončovat.
    Jo, jogurty... Ty pro jistotu nejím vůbec od doby, co jsem pojala podezření, že mi způsobily střevní chřipku, přestože je to velmi nepravděpodobné :D

    ReplyDelete
  5. Odpověď za milion: určitě ne s rozhozeným posezem. :-)
    Nožky decentně k sobě! Studuj celebrity... :-)
    Ale už tady odpověď byla, nohu přes nohu a je to... -)
    Pěkná kresbička! Růžová není vůbec špatná.

    ReplyDelete
  6. Obrázek je skvělý a sukně je úžasná, ale nevím jak se v sukních sedí, ja neumím sedět ani v kalhoteh :D

    ReplyDelete
  7. Ta sukně je boží.. hmm. Holt prostě miluju tvoje malůvky a tvůj styl psaní a to jak popisuješ, že si srkáš jogurt. :)
    Jinak, nemám tušení, jak se v takové sukni sedí, ale radím ti - nejezdit v ní na kole.. -_-

    ReplyDelete
  8. sukně je skvělá ;) jinak já když sedím v sukni, často mívam nohu přes nohu (což vlastně i když mam kalhoty....)

    ReplyDelete
  9. Páči sa mi tvoj štýl písania. Aj sukňa :D Určite sem zavítam častejšie :)

    ReplyDelete
  10. Já jogurty rozhodně nepiji, ale tak proč nee ?! :D Jo také bych jela na koncerty, ale podobné problémy jako ty..nemám brigádu..ale hlavně nikoho kdo by se mnou jel a svolení rodičů (fakt jsem v jejich očích pořád to petilete decko ? blbost ! Jen když se jim to hodíí ! -___- ) .. sukně zásadně nenosím a žádnou jsem si v životě nekoupila (dobrá jednu do tanečních, která se mi jaksi rozpadla) :D Mám jich asi 5, ale všechny jsou od někoho, kdo je už nenosí (z rodiny) :D Navíc já jsem tak neposedná, že sukně prostě nosit nemohu a snížím se jedině k šatům :3 ale na kalhoty a kratasy nic nema ! :3 :D

    ReplyDelete