Monday, April 29, 2013

Pretty girls don't eat

The person you take the bullet for is behind the trigger,
FOB - Miss Missing you
(Ten nový album asdfghjkl.)

Už dávno jsem neměla takhle povedené pondělí. (Ano, ono existuje i povedené pondělí.) Ještě minule jsem vzpomínala, že bych ráda napsala pár časopisům ohledně ilustrací, vzpomínate si? Tak trochu jsem se při tom cítila, jako bych někoho žádala o ruku a navrhovala aspoň tři společné děti.
 Ale odkývli mi to. 
*yayayayayay* *běhám kolečka v pokoji* *zakopla o káble* *vyplácne se na zem* *ahahahah*
Oke, teda, er, jeden časopis mi odepsal, The Gap, na dva další čekám ale prostě chápete, chápete, hiii.
Jsem o krok blíže ke košili s potiskem Bartovy hlavičky z Romwe, yayy!  :3

Jinak, dnešní obrázek. Pokud mě máte na fuckboku, tak jste ho už asi viděli. Vlastně je takovým volným pokračováním tohoto článku.
Prý je škaredý tak pozor.

Zčásti jsem se nechala inspirovat tím, jak se všichni ohlížej v zrcadle a počítaj si chloupky na břichu (Dělám to jen já? Ok. Fajn.)
Nechci tím nikoho urazit a neukazuju na nikoho prstem a ani nic podobného.
A neptejte se, co tam dělá Pikachu či Atari





PS: Nevím jak jste na tom vy, ale já jsem se naprosto zamilovala do nového albumu FOB. A i když jsem si přečetla řadu negativních názorů, pořád si myslím, že je ♥.

15 comments:

  1. Gratuluji! *Přemýšlí, jak se s tebou zkamarádí, aby pak mohla říkat, že tu slavnou umělkyni zná.* :o)

    A když koukám na ten obrázek, a hlavně na ten nápis, tak... Taky bych potřebovala nejíst. Asi tak rok.

    ReplyDelete
  2. Yaayy, gratulejšn! :))
    Ta číča je sooo cuute. :3 -_-

    ReplyDelete
  3. Ten prvý pict je soooo adorable. Awww. ♥
    A GRATULUJEM!^^ That's my vampsis...^^ Hádam vyjdú aj ďalšieee.:)
    Obrázok je geniálny, šak som ti už vravela, right.

    ReplyDelete
  4. Moc gratuluju :)
    Ten obrázek kočky je geniální :) A ten dolní je taky super, ale přeci jen asi víc holduji obrázkům zvířat :D
    A super hudební vkus :P :)

    ReplyDelete
  5. Tak to gratuluju! Myslím že udělali dobře :).
    A obrázky jak koťátko tak ta anorektička jsou moc povedené :). I když mě ta holka trochu děsí :D

    ReplyDelete
  6. Gratulujuuuuuuu:)
    Na nové FOB album se chystám zítra, teď hltám nové CD Paramore :D

    ReplyDelete
  7. Gratuluji ,to je báječné . Já vésti nějaký časopis , hned bych tě najal, nebo k vydaní nějaké knihy. Jelikož to tu procházím a jsem nadšen tvými pracemi . No to gymnázium ti nezávidím, škoda umělecká škola by tě jistě bavila a bylo by to přesně pro tebe . Máš talent . Když se podívám na některé své spolužáky kladu si otázku " co tu proboha dělají ? proč studují na umělecké škole ? když o umění nemají zájem a talentu zřejmě také moc nepobrali ." Hrůza...
    Nové album jsem ještě neslyšel , vlastně jsem FOB již delší dobu vůbec neslyšel .. musím to napravit.

    ReplyDelete
  8. Kreslíš opravdu krásně ty tvé kočičky jsou skutečně roztomilé. :)

    ReplyDelete
  9. Jako amatérskej znalec žen, bych ale ty prsa dal trochu níž. Nebo se pletu? :D

    ReplyDelete
  10. GRATULUJI K TAKOVÉMU VELKÉMU ÚSPĚCHU! Jsi king a budu tě uctívat. Bože, to je sen, dělat, co tě baví. :]
    Jinak obrázky klasicky super. Se těm lidem od časáku vůbec nedivím, že tě vzali. :3
    A to nové FOB album je fajn. Akorát bych je sama od sebe asi nepoznala. Ten styl je někde úplně jinde. :D

    ReplyDelete
  11. To víš, u nás v Hradci se nenudíme :D

    ReplyDelete
  12. Mě se obrázek líbí :-) a moc ti gratuluju, doufám že ti i ostatní dva odepíšou kladně :-)

    ReplyDelete
  13. Páni tak to ti moc gratuluji. Je to první krok k tomu, aby ses někam dostala, olalá! A k ilustraci.. je to jako vždycky hodně moc moc dobrý! :) Mně už ale štve ti to pořád psát já musím vymyslet nějakou originálnější pochvalu. ;)

    ReplyDelete