Saturday, April 20, 2013

4# Artdump

Imma criminal
Man down - Walk off the Earth




Dejme tomu, že jsem měla toho vážně dost na práci (dejme tomu, že jsem se na to v 99% nevykašlala a vedle toho ne-whatismylife-ovala.), takže jsem prakticky ani tolik nekreslila, nepsala, nedýchala a nejedla nutellu.
Ale už je teplo. A mám za sebou první nanuk tohoto roku, yayy! :3 Ani nevíte jak moc jsem se těšila, když jsem si ho kupovala.
A důležitá informace: koupila jsem si ponožky s mopslíkem. Růžové. Všichni naokolo se stěžují, že se oblékám až moc černě, tak jsem si seškrabala více barevných ponožek a budu je různě kombinovaně nosit, ha. :'3

Btw., mám pro vás úkol. Najděte TU Aliinu ilustraci. :3 Má růžové vlasy a rozkousané nehty.

Hahh, jinak, pointa článku:

Get 'em while they're hot!

Jinak. Kdyby nad tím kdokoliv přemýšlel, tak je překloněna, jen se zdá, že přibrala.


26 comments:

  1. Ach ano, já mám za sebou první letošní zmrzlinu, ach ach.
    No, já si říkala, že nějak přibrala. To bude tou nutelou. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravou zmrzlinu jsem ještě neměla, ale tak, ta mě taky nemine. :D
      Ha! :DAspoň už vím, kdo mi ji vyžral.

      Delete
  2. Free hugs! To si říkám, že bych občas potřebovala. Ale pak se vzpamatuju a říkám si - "ne. nebudu trapná." A hle - stejně jsem furt trapná. (Přesně nechápu, co jsem touhle části komentáře chtěla říct. -.-)

    Také jsem si včera koupila první nanuk. Bílého Mrože. Nikdy mi nechutnal líp. A dokonce jsem myslela, že předběhnu tu frontu, jen abych ho už mohla rozbalit. A také jsem se bála, že se mi rozpustí. Ale to se nepočítá... :D

    A co to je za kresbičku? Nebo spíš - v čem je ta kresbička? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Free hugs jsou úžasná věc, náhodou. :D Neřekla bych, že právě tohle by bylo trapné, chmm chhm. :D

      Já jsem měla to štěstí, že přede mnou nikdo nebyl, jinak jsem už taky stresovala, že se mi rozteče - a hlavně, ať už ho konečně můžu jíst.:D

      Hmm? Myslíš tu illustraci?:D V jednom časopisu, redway.. ^^

      Delete
  3. No inspiruji se překvapivě ve svých snech, které si trošku "přikrášlím" ;) :D
    ---
    Já už také měla svůj první nanuk, ale jelikož jsem už byla trošku nachlazená tak se mi to moc nevyplatilo a proto jsem se rozhodla na další chvilku počkat, než uznám za vhodné si ho dát :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chudáku, tak to ti nezávidím.:D Já bych to čekání asi nevydržela :D

      Delete
  4. Už jsem viděl i pár holek z různě kombinovanými barevnými botami. Třeba i to přijde jednou do módy. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo, to jsem taky viděla :D Jednu dobu jsem uvažovala o tom, že si koupím stejné boty v dvou barvách, ale ty ponožky mi přijdou jako praktičtější nápad, víc kombinací a tak.:D

      Delete
  5. Můj magický staronový blog najdeš v odkaze na web.

    Taky jsem si kupovala první zmrzlinu, milovaný oříškový Magnum, naskočila s ním do trolejbusu a řidič na mě začal řvát, že "to si děláte srandu s tím nanukem, ne?". To se mnou strašně otřáslo. Schovala jsem si od ní tyčku, ať mám na co vzpomínat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhh :D To by teda dostalo i mě. :D A yayy, oříškový magnum, ten taky zbožňuju, i když se mi vždy rozteče, eh. :DD

      Delete
  6. Kresba je dokonalá :)
    Jinak já letos ještě nanuk neměla, chtěla jsme si ho dát včera, ale ještěže nedala, i tak mi bylo blbě :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju.:)
      Tak to chápu.. sic, já bych mu asi neodolala :D

      Delete
  7. Awwww, Redway je strašně fajn časák. Bohužel mi škola zamítla ho objednávat, takže žádná supr dupr (umm, tohle spojení je staršně vtipné tištěná veze, ale co už s tím.
    A tvoje kresby... už fakt nevím, jak je komentovat, protože jsou všechny tak moc askfhuvbeuvebvkjsdb. (čti: dokonalé)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Však je mám od tebe :P :D
      Oyy, danke.^^

      Delete
  8. Ja už som mala zmrzkuuu a z tohoto počasia nemôžem, je perfect.:3
    A juhuu, Alii, congratz, tá ilustrácia je úžasná.^^
    Aj obrázok. Na jedno také free hug si budem nárokovať.:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anooo :D Jen aby nepřekročilo čarovnou hranici 30 stupňů.. pak už perfektní nebude.:D
      Děkuju.^^
      Toto léto se MUSÍME potkat.:D (Platí ta Bratislava? Vph bych tak mohla jít teď. :P)

      Delete
  9. Já ještě nanuk neměla, ale chystám se na to v nejbližší době :D A barevné ponožky jsem si koupila jednou, ale byly nějaký děsně nekvalitní, takže se mi většina roztrhala a zas mi zbyly jenom ty bílý a černý :D
    Jinak oba obrázky, jak ilustrace v časopise, tak tenhle obrázek, jsou super :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopředu dobrou chuť k němu :P A tyhle byly hrozně roztomilé, nemohla jsem jim říct ne. *cough* :D
      Děkuju c:

      Delete
  10. coze??? ty mas ilustraciu v časaku??? gratulujeeeeeem!!!! neskutočne sa to tam hodi!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky tomu sama nevěřím :D Ale děkuju, jsem ráda, že se to líbí :D

      Delete
  11. Ke zmrzlině jsem se ještě nedostala. Nějako na ni nemám chuť :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stává se :D Já už od půlky prosince sním jen o ní, takže.. :D

      Delete
  12. Mimochodem, právě jsem dopila jahodové mléko. Jako není špatné, ale banánové je lepší. -_-
    V ledničce mám všechny, muhaha. Eiskafé, čokoládové, banánové (a jahodové jsem už vypila) mléko. Yummmy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toldya! :D
      Sakra. Někdy budu muset tebe a tvou chladničku nenápadně navštívit. :D

      Delete
  13. Já už teda za sebou první nanuk mám, ale těším se, až si dám další!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky ^^ Už to vidím, zase celé léto budu žít jen na zmrzce :DD

      Delete