Wednesday, April 10, 2013

3# Artdump

I know fo' sho'
(nananananna.)



Ehehehhe. :3
Sowwy, vím, vím, chtěla jsem dodržovat pravidlo 2-články-za-týden ale znáte to, někdy mi to prostě nevyjde. Psali jsme test z matiky, který byl dost důležitý, protože pokud bych ho nesplácala pořádně, tak, er, bych se musela příští rok tvářit o rok mladší? *ohh god teď asi zním jako hrozný debil ale matika bééé*
Ne, zas tak zlé to není. Myslím. Doufám. Er. Prostě mám vždy hroznou tému při testu a zapomenu velkou, střední i malou násobilku.
Né že by vás to zajímalo.

Nic pořádného jsem nesplácala, takže zas jednou artdump. Ohh a, zase tu mám někoho nového. Tak se zkuste podívat do celého článku.  (:
Jacoby n_n V poslední době se spíš věnuju Bastimu, po kterém ještě k tomu skáče Franks, takže už žárlí dvojnásobně. 




Paint it red.

Ali se pokoušela zas něco znázornit. Protože někdy to vážně je jen o chvilkové nepozornosti a vylité rudé barvě.

*cough* Na BBC právé hráli Smile od Avril, no. *cough* Kdyby se kdokoliv ten připečený úsměv má kvůli tamté růžové lepkavé, ne něčemu... jinému. Er.
Jinak, Levi. A je součástí něco většího a pravděpodobně delšího, než 300 slov.

17 comments:

  1. Matika je zlo.
    Miluju tvoje kresby. Chci na to mít taky takovej talent.

    ReplyDelete
  2. Matika.. ani mi nemluv.
    Jako vždy, je to krásné. Já u toho nikdy nevydržím dostatečně dlouho, aby se mi povedlo něco nakreslit.. Kolik tomu ty věnuješ času? :)

    ReplyDelete
  3. Revolutin je boží. Neomlouvej se, škola je přece důležitější ne? :D

    ReplyDelete
  4. mala by si urobit cely komix! rozhodne by si mohla fakt uspech..o.O Brankovi Jelinkovi tiez vydali komix a kupovala som ho!

    ReplyDelete
  5. Matika je moje najhoršie prekliatie! Nesrandujem. Ono, u mňa platí jednoduchá veta: keď mi to niekto "polopate" vysvetlí, pochopím tomu... Alebo keď sa to nabiflím od slova do slova, riadok po riadku - pochopím to. Ale aby som tomu SAMA porozumela... Tak to nie. :D
    Inak, tvoje články ma vždy pekne potešia - sú také ľahké a uvoľnené. A plné citoslovcií :D

    ReplyDelete
  6. To máš pravdu, když máš stres, dostanu okno a ani nevím kolik je 8x7. :D

    ReplyDelete
  7. Matematika nesnáší mě a ja zase jí :D Nikdy si nebudeme rozumět -_- :D
    Jinak nádherné obrázky ;) Jsi moc šikovná :)

    ReplyDelete
  8. I hate maths :D
    Jsou to skvělý kresby jsou hlavně takový originální :))

    ReplyDelete
  9. Líbí se mi styl jakým píšeš :) Hezké kresby :)
    S matikou nejsme kamarádi :D když si myslím, že tomu rozumím, známka z písemky mě přesvědčí o opaku :D
    Ale chemie je podle mě horší.

    ReplyDelete
  10. Tak to já zas matiku uplně zbožňuju :DD. Ale opravdu!! Hrozně moc mě baví:)).

    ReplyDelete
  11. Taky matiku nesnáším, ale tenhle rok jsem jí dala na 2 na vysvědčení. Jupíí. :D Miluju tvoje kresby. :)

    ReplyDelete
  12. sežeru tvoje umělecký díla :3
    Matika je napíčupíčupíču.

    ReplyDelete
  13. S matikou to mám podobně..:D jeden příklad neumím,tak mě to rozhodí a podělám celou písemku!:D a ty tvoje kresbičky jsou fakt skvělé!:)

    ReplyDelete
  14. jojo taky mi ségra řikala,to s tou půlroční zimou :D naštěstí už je to očividně pryč,jsem fakt ráda!
    já na kompu jsem skoro pořád,kdežto u televize fakt vůbec no..

    ReplyDelete
  15. Asi se zase přidám k zástupu. Tvoje kresby... (Tiše závidí) :D
    Hm... Já s matikou nikdy neměla problém. Snad jen jednou jsem měla dvojku na vysvědčení...a to z lenosti, že se mi nechtělo si tu známku opravit (stačila by jedna malá jednička) :D
    Díky bohu už jsem z nemocí (zaklepu to) venku... Ale zase mám skoro domácí vězení... -_- :DD

    ReplyDelete
  16. Člověk si až přeje aby ty kresbičky obživly :D

    ReplyDelete
  17. Aaaah skvelé ako vždy! Jacoby je hot. Revolution skvelá... a na Leviho v akcii sa teším.

    ReplyDelete