Friday, April 26, 2013

24# Flip a coin

Music all up in the place




Ali nenašla náčrt, co by se ji sem vešel.
Přesně tak se cítím - jakoby si někdo někde hodil minci a yayy, hlava, super, Ali bude mít dnes pro změnu dobrou náladu! C:
Vážně skáču z extrému do extrému, ale hlavně že mi hraje nahlas hudba, že?
Strašně mi leze na nervy, jak je středobodem mého života a vesměs všeho škola. Hrozně bych si přála znát někoho, koho první otázka není, jestli jsem si konečně opravila matiku, jak mi dopadl test z němčiny a či se už učím na zeměpis. Někoho, kdo s ní nemá nic společného, nezná ty lidi tam a tak upřímně na ni kašle.
Někoho, s kým by se dalo normálně bavit, srkat mléko (aftereffect Clockwork Orange, ehhe) a plivat na lidi ze střechy.
V poslední době mám pomalu až paranoidní strach z učení. Z toho, jak se nutím do věcí, které pro mě pomalu nemají žádný význam a hrozně mi žerou čas. Z toho, jak vše natahuju - je pro mě hrozný problém na cokoliv se soustředit a všude mám jen nepořádek. A v konečném výsledku skončím možná tak s doškrábanou kůži na ruce.
V životě jsem se necítila hloupá - doteď. Do ničeho se mi nechce, protože už automaticky vím, že stejně do pokašlu a vážně, proč se snažit?

Ale jak všichni víme, musím mít dobré známky, musím na vysokou, musím si najít seriózní práci a jednou musím i zemřít. Jinak bych už vážně byla hrdelním zločinem proti společnosti.
Bojím se, že na vysoké mě prostě strčí do červené, modré nebo růžové krabičky, vyjdu z ní naprosto stejná, jako ostatní, koupím si domeček na kopci, adoptuji si černouška a budu pěstovat na zahradě mrkvičky. Yayy.


Tím nechci říct, že bych se nechtěla dál učit. Chci vědět a vidět, víc, než cokoliv jiného.
Ale na druhé straně, přijde mi, že celý můj život je omalovánka ze školy. Vzpomínáte si? Bylo pár šablon, každý jednu dostal a mohli si ji vybarvit podle svého.
Je moc špatné, že jen vybarvit mi nestačí? A nejraději bych tu stránku otočila a začala od začátku?
Není moc špatné, že většině stačí jen vybarvit?

Abych ale byla upřímná, na tohle vše bych z vysoka kašlala, kdybych měla dvojité sluchátka a někoho, s kým bych je mohla poslouchat.

Dobré zprávy: Pokud si najdu časopis/magazín/etc, co mi bude platit za ilustrace, tak nemusím v létě pracovat. Takže hledám kohokoliv, kdo by platil usmrkané šestnáctce za kresby. Ahahahha.

A chci si koupit roztahané trika a nadkolenky, protože jinak asi tohle léto nepřežiju. A dvě nové řasenky, abych pak vypadala jako mrkací panenka. 

Rozhodla jsem se překreslit pár známých obrazů podle svého. Kdo uhádne tento?
Hint: Houpačka. 



20 comments:

  1. s tou prací to nebude tak špatný, jenom musíš hledat. Můžeš se zkusit zeptat tam, kde vytváří profi plakáty.. A nebo lidi, co se točí kolem divadla/filmu, většinou mají kontakty v tisku. Ilustrování knížky z toho asi nebude, ale takový věci by se najít daly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, už jsem v jednom časopisu illustraci měla, proto jsem myslela na to. :D Ale plakáty zní taky fajn, to ano. :)

      Delete
  2. Moje nálady jsou taky jako na houpačce.
    Jo, to já si dneska říkala, jakože "po večeři se začnu učit". Ještě jsem nevečeřela, a asi sobě nebudu dávat ultimáta spojená s jídlem, protože mi takhle bude pořád kručet v břichu...
    Jé, tak držím palce s hledáním časopisu/magazínu. ;)
    Popíjet mléko s kamarády, ach, to bych taky chtěla (nejlíp banánové). -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh, to znám :D Kvůli tomu si dávám ultimáty jako 'v půl... ahha sakra už je třičtvrtě, sakra, fajn, tak v celou.' :D
      Děkuju.
      https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/61515_125931290934347_199362955_n.png ha! tohle mi minule vyhodil face a hned jsem si vzpomenula na tebe. :D

      Delete
  3. Dokud se k tobě někdo nechová, jako že jsi hloupá, tak je to ještě dobré. Nejhorší je, když si připadáš chytrá a pak se někdo chytrý, moc chytrý, začne k tobě chovat jako k povlu a mezi jeho slovy skoro slyšíš: "Jsi hloupá a neschopná."

    Přeju hodně štěstí v hledání takové práce.
    A i k plným dvojitým sluchátkám a mléku. :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě úplně stačí, když se tak cítím.. ale je fakt, že to bych už asi nepřežila.:D A no, lidi co jsou chytří, moc chytří a chovají se k tobě takhle, zas tak chytři nebývají. :)

      Děkuju. n_n

      Delete
  4. Extrémy sa ma tiež držia aj život vyplnený školou poznám... -.-" I keď to nie je také isté ako u teba. A nie si hlúpa...-.-"
    Pekné prirovnanie s tou omaľovankou.(: A pravdivé.
    Fuuh, good luck s hľadaním toho časáku/whateva...:) Hádam sa zadarí.
    Inak vieš, že sa v obrazoch nevyznám, ale tvoje prevedenie sa mi samozrejme páči.^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Střední! :D A prý nejlepší část tvého života. Nechci věřit, že po tomhle to bude jen horší.
      Uhhum. :D A děkuju, taky v to doufám. :D

      Delete
  5. No očividně se ještě nepoučili a pak to takhle dopadá :D
    ---
    No také mi přijde, že mi škola zabírá moc času..takových zbytečných věcí co po nás chtějí, ale na opravdový život nás nepřipraví..Ty hloupá nejseš ! Zato já jsem dutá jak bambus -_- .. To s tou omalovánkou jsi napsala moc hezky.. Držím palce, ať nějaký ten časák najdeš, ale určitě to s tvým nadáním nebude problém ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale! :D Nic jako hloupost neexistuje, jen lidi chtějí, abychom v to věřili. Každý má své silné a slabé stránky.
      Uvidíme, jestli budu mít štěstí. (:

      Delete
  6. Nejsi sama, moje nálady jsou taky proměnlivé :D hodně a často :D

    ReplyDelete
  7. Také jdu z extrému do extrému .... jinak to neumím .
    Neboj školu zvládneš ...i matiku , já matiku nenáviděl , naštestí jsem ji měl jen první dva roky.
    Také neboj posledního zvonění se také dočkáš a uvidíš , že to bude super ... je to jen jednou za život.

    ReplyDelete
  8. Když mrkneš na můj blogspot ... tak tam mám i fotografie jak jsem vypadal .
    henry-wilde.blogspot.com
    Jsem černošedý , s lebkou na triku ...i na obličeji ....:-)

    ReplyDelete
  9. obraz je nejspíše Honore Fragonard-štastné náhody houpačky ... jinak musím uznat , že nádherně kreslíš

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už to tak bývám. Hlavně, abychom se nenudili, že. :D
      Jen první dva roky? Závidím. :D Já chodím na reální gymnázium, so. :D A tu je poslední zvonění trochu jiné, proto vám tak závidím že můžete tolik blbnout s tím oblečením a tak. :D
      A ano, je to ono. :)

      Delete
  10. Ano první dva roky , výhoda škol s uměleckým zaměřením :-)
    No to můžeme , já myslím , že na naší škole je tohle vše tolerováno , jelikož ji navštěvuje spoustu podivínů:-)
    Ale snad si to taky užijete .

    Skvělé , poznal jsem to .... já miluji umění a hodně se mu věnuji, a tvé práce se mi hrozně líbí , Jsi talentovaná .

    ReplyDelete
  11. Jo, taky se nutím do učení, do toho, co mi v životě k ničemu nebude. Chci se učit, chci mít dobrý známky, ale ne za cenu toho, že mě to tak vyčerpává. Nevím, co s tím.
    A taky mi nestačí si jen vybarvit šablonu. Chci něco víc.

    ReplyDelete
  12. Tak já založím nakladatelství na nějakej děsně super časopis a až bude dobře prosperovat, tak ti hned brknu pro ty kresby. :3
    Já bych si ráda adoptovala nějakýho rozkošnýho maličkýho černouška s kudrnatýma vláskama. Ale ne na dálku,já bych si ho prostě chtěla odvézt domů. :D

    ReplyDelete
  13. Ty kresby jsou skvělé! :)
    určitě nějaké nakladatelství najdeš, kde tě přijmou :)

    ReplyDelete