Sunday, April 14, 2013

23# I won't sleep tonight

Měla jsem už více než 12.000 návštěv. A to znamená příbližně aspoň nějak takhle moc: 
Doufám, že máte rádi lamy. Teď totiž jednou jste. Vidíte se tam?

(Proč mám pocit, že po tomhle obrázku mě uz nebute nikdy víc brát vážně?)

Sssssakra. Upřimně, nedokážu si ani představit 12.000 lidí na jednom místě. (lam, očividně, ano) Jsem hrozně ráda, že sem pořád chodíte a vůbec jsem překvapená, že vás to tu baví. Nejraději bych po každém z vás hodilo jedno obejmutí. :3
Sakra, začínám znít cheesy, ano, ale... děkuju. (': Už jen za to, že sem vůbec chodíte, protože vážně nechapu, co by vás tu mohlo tak bavit, o komentářích ani nemluvě.

K článku.  

 Oh that boy's a slag.


Ingorujte WTFruku a WTFnohu.
A ten nadpis je A LIE. Protože už teď skoro spím.
Miiiimochodem. Už jsem delší dobu nenapsala nic osobnějšího (protože když vám cpu povídky, které jsem splivla o druhé ráno, nebo obrázky, co pomalu znamenají mě samotnou, tak to vůbec není osobní). A je mi jasné, že vám jistě moc chybělo číst si, jakou novou čokoládovou příchuť jsem objevila, co?
(Nugát a karamel. Yayy.)
Původně jsem vám chtěla napsat, proč je ok nosit triko z H&M s Joy Division, i když za vámi běží sedmnáct a půl holek s čajovou lžičkou křičící něco o 'skurvené módě,' 'komerčních děvkách' a 'dej dolů to prasátko, vrahu!', ale na to bych se musela víc seškrábat, o tom ani nemluvě, že jsem ztratila brýle a nemůžu se ani tvářit chytře. Jistě jste všichni zklamáni. Se dočkáte příště, nebojte.

*chvilka kňourání*
Vzpomínáte si  na tu práci, co jsem psala o Klimtovi? Tu na těch 3.000 slov? Dejme tomu že už při tom jsem skoro zemřela. Jenže příští čtvrtek o ní musíme mít prezentaci před všemi učiteli a jednou třídou. Po německy. Ahahha.
Už si sepisuju seznam způsobů, jak bych si mohla v ten den shodou
nešťastných náhod zlomit nohu.
Ne, vážně. Hrozně nerada mluvím před velkým obecenstvím. A velkým obecenstvím myslím víc lidí než mám prstů na ruce. Už jen protože mluvím strašně rychle a často se zapletu do toho, co chci říct - dalo by se říct, že myslím rychleji, než mluvím. Většinou každý, kdo se mnou mluví poprvé, po mě chcem abych mu vše zopakovala aspoň jednou a je to hrozně otravné. A je mi jasné, že nejen pro mě.
Po česky/slovensky/klidně i anglicky bych to možná i ukecala, ale hrozně mi kouše nervy ta němčina. Sice se ji už učím dva roky a v pohodě rozumím, čtu i píšu, ale cítím se hrozně nejistě, když mluvím. Hlavně když vím, že většina lidí ji má jako svůj mateřský jazyk. Agrr. 
Držte mi palce.
*konec kňourání*

BájdVej. Začala jsem se znovu divat na Game of Thrones yayayayay! Zatím jsem se sekla u druhé série, osmí díl, ale pracuje se na tom. Sakra, za ten rok jsem úplně zapomněla, jak jsem moc žrala Littlefinger a Ariu.
A Doctor Who, co jsem si ho původně  postahovala, na mě jen smutně kouká z hlubin notebooku.
Mimochodem, je tu nějaký GoT fan? Nemám koho s tím otravovat. *mrk, mrk, mrk*

Napadá mě, zkuste spočítat, v kolika článcích jsem NEvzpomínala jídlo. Good luck. A když jsem u jídla... c:
Začátek měsíce probíhal ve znamení nových chuti. Poprvé v životě jsem měla - a teď se nesmějte - Dr. Pepper, který byl amazingly smooth, a Maltesers, které byli amazingly rychle snězený. 
Ohh, sakra, vážně jsem tu začala rozepisovat svůj jídelníček? Sheit. Vidíte, mohla bych začít psát recenze na jídlo. Víte, jak někteří dělají recenze na řasenku, co ji vyškrábli spod pultu v Mulleru? Já bych mohla psát na nejnovější marschmallows. 'Chutí jako nafouknuté zrnko polystyrenu , ale ta růžová to jistí.'
(Pro nováčky: Ali se pokouší přibrat a její motto je: bacon sluší všemu. Pokud ne ten, tak čokoláda. Amen.)

Jinak jsem prostě žila, vyžrávala kámošovi pizzu o třetí ráno a ano, dívala se na HSM, sama tomu nevěřím, to je v pohodě. V poslední době mám hroznou chuť neustále někam jít, ani ne procházet se, ale někam prostě jít. Dunno why.
A asi tak.

PS: Lidi na facebooku probírají náboženství, třetí světovou a veganství a já přemýšlím nad tím, jaké by bylo mít třetí oko a trojbarevné vlasy. Uklidnětě mě někdo, že nejen já jsem tak hnusný člověk.

25 comments:

  1. Ach ta němčina! Učím se jí 9 let a stejnak nic neumím. Teda umim psát a číst a dokonce tomu i rozumim, ale to mluvení .. ajaj. Katasrofa. Jsem ráda, že složím větu. Možná místo do Anglie, bych se měla nechat vyhodit tady u sousedů v Německu, abych se tam naučila pořádně plavat!
    Na Doctora Who plánuju koukat už takových let! Asi si to necham až do Anglie, na volný chvíle:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidíš, já mám to štěstí, že rok a půl bydlím v Rakousku, ale pokud musím mluvit, stejně se cítím nejistě. :D
      Hmm, vidíš, já ho taky pořád a pořád odkládám. Bůhví, či se ho vůbec někdy dočkám. :D

      Delete
  2. Napřed jsem myslela, že každá ta lamka je nově malovaná... No... Máš štěstí, že jsou ctrl+véčkované, jinak bych se tě bála. :'D GRATULUJU! btw já jsem ta čtvrtá od konce.
    A zase jsi mě pobavila, ale nebudu ti tu komentíčkovat každou jednu větu, takže jen k té prezentaci, protože s Dr. Pepperem, čokoládou a růžovým polystyrenem si jistě poradíš, žroute. Já mám ty samé pocity. Mluvit před lidma je zlo, taky rychlej přemýšlím než mluvím a sekám se, a němčina... Ta je blok sama o sobě. Ale zrovna minulý týden jsem halten ein Referat auf Deutsch, o gender studies (bože), a šlo to, dokonce jsem se pokusila zavtipkovat, chichichi. Takže - když jsem to zvládla já, čtvrtá lama od konce, tak ty to dáš taky. Držím palce, zlato! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zas tak zle na tom nejsem. :D Ale na papírové verzi jsem se dostala k nějaké desáté !!! :D
      To mi věř, s těmi si poradím (dneska jsem sežrala další balíček aaa :D). Vidíš, Eli je šikulka naše. :3 Snad to taky nakonec zvládnu. Blbé je, že všichni učitelé kolem toho děsně stresují a pak jsme už jen kvůli tomu o dost nervóznější.
      Děkuju :)

      Delete
  3. Jo, jo, mluvení před lidma mi taky dělá problém. /A to jdeš na autorský čtení? Oh, bože.../ Třeba před dvěma týdny jsem měla prezentaci do botaniky - katastóphe! Asi taky rychleji přemýšlím než mluvím, tak jsem to tam přečetla - monotóně, rychle. A pak mi bylo vynadáno za to, že jsem je prej zahltila fakty a uspala. Najs. Ještě neví, že je mi to taky v patřičných místech a že do té školy chodím jenom aby se neřeklo. Haha. Ha. Ha.
    Takže tobě držím palce. Navíc ještě v cizím jazyce, uh. To bych taky plánovala, jak si něco udělat /aby to vypadalo jako nehoda, haha/.
    Když už jsme u těch chutí: právě si tu popíjím banánové mléko, yummy. Uvažuju, jestli mám zkusit i jahodové. Tak kdyžtak poraď. ;) Stejně je nejlepší eiskafé a čokoládový mlíko. A yummmy. A spolubydlící tady mají v lednici samý dobroty (jakože čokoládu - taky nechápu, proč si někdo strká čokoládu do lednice, ale budiž) - a tak se tam sanžím nedívat, když jdu pro něco do lednice, žejo...
    Že ty mi vždycky naděláš na něco chutě, achjo. -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, a to jsem celá já. Napíšu dlouhej komentář a ještě tam spoustu věcí zapomenu. :D
      Takže... Joy Division triko? Já ho teda jako sháněla, ale neměli ho tam. Takže ho pořd nemám, žejo. Fuck it.

      Delete
    2. Packu na to :D Autorské čtení zní náhodou super :D V mém případě jde o jakousi malou maturu - v Rakousku bude teď nová matura a můj ročník je jakýmsi pokusným králíkem. Jak super už, že? :D Takže musíme mluvit bez papíru pět minut a pak ještě odpovídat na otázky. (+ teoreticky jako bilingvní škola bychom měli bez problému měnit jazyk. Ahahaha.) Brrr. Věř mi, pravděpodobně na tom budu podobně, hlavně ať to mám rychle za sebou, uff. :D
      A děkuju. (: Ona by ta němčina byla ok, kdyby ji půlka třídy neměla jako mateřský jazyk, blehh. :D
      Jako malá jsem jahodové i banánové hrozně zbožňovala, i když jsem asi měla raději to banánové. Možná to ale bylo čistě tím, že jsem odmítala jíst/pít cokoliv jahodového, protože to dělají jen holky a tou jsem odmítala být. :D Čokoládové mléko a eiskafé ♥ Čokoláda do ledničky? Wut? Skvělý nápad. Rovnou tam ať strčí i nutellu, bude to mít stejný význam. :D
      Rádo se stalo :3 :D

      Hmm, já ho kupovala asi rok dozadu a už bylo mezi vyřazenými. Spíš mě fascinuje, kolik lidí je z něho tak mimo - nebo jen na mém facebooku o tom všichni tolik diskutují? Já jsem byla upřimně ráda, že jsem si konečné našla něco se vzorem Unknown pleasure. :D

      Delete
    3. Super být pokusným králíkem. :D
      Asi ho zkusím. :) Pro jistotu to potom zapiju eiskafem (a pak se z toho asi podělám :D).
      No žejo! Absolutně to nechápu! Možná to tam mají proto, aby to třeba nejedli - kdo ví... /Něco jako: Nemá to správnou konzistenci: nebudu to jíst. Večer si to vytáhnu z ledničky a sním si to zítra."/
      Jó, uka, uka, uka! Fotku! A fejsbuk! - Mám úchylku přidávat si blogery aneb mít tam konečně nějaké "normální" lidy než ty ostatní krávy a idioty. -_-

      Delete
    4. Taky si myslím, normálně pocta. :D
      Pak kdyžtak napiš, jak tvůj pokus dopadl :D
      Vidíš, ale to by bylo docela logické, i když je to teda docela zvláštní dieta. :D
      Fotku s ním snad ani nemám, aspoň ne u sebe :D A na facebooku jsem, nečekaně, prostě jako Tanebrae's Alia, klidně si mě přidej, budu jen ráda - jsem na tom totiž podobně. :D

      Delete
  4. Možná jsem někde v dálce, protože nevidím tu s knírem. :D
    Třeba na fotbalovém stadionu vidíš tolik lidí najednou. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už to tak bude. Příště se musíš přetlačit někam víc dopředu! :D

      Delete
  5. No pokud myslíš, že by ti tohle moc nesedlo, tak se můžeš podívat na původní triologii Evil Dead ;) Ale já preferuju remake :)
    ---
    To mě němčina vůbec nebere..jeden tyden jsme meli nejakou praktikantku a ta by nas naucila vic jak nase ucitelka :D takze z toho celeho roku a pul nic neumim kromě "Sitzen sie sich" nebo jiných jednodušších (avšak mě potřebných) vět :D Také nerada mluvím před větším množstvím lidí -_- pak mi neni pomalu rozumet nebo se mi klepou ruce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, s ohledem na to, že bydlím ve Vídni, jsem obklopena němčinou. A tak, mám ji ráda jako jazyk, jen mi nesedla, jako třeba taková angličtina. A je pravda, že většina učitelek němčiny je dost mimo, nebo teda, neví, jak učit - aspoň ty jistě, co jsem znala já. :P

      Delete
  6. Třetí oko je důležité téma k promyšlení. Samozřejmě záleží na tom, kde by bylo - mít další oko na jiném oku by sice mohlo být dost dobře cool, ale už by se asi nedokázalo vyrovnat třetí světové.
    Zato takové oko na kotníku...
    Člověk se chce zeptat, jak daleko že bydlíš, že tě někam pozve, a pak si uvědomí... hahah, Vídeň vlastně, 300 km. Taknicno.
    Snažíš se přibrat? Placák! Taky se o to snažíš už několik let a BMI furt stejné?
    Tee mám ráda :3
    Jsem ta pátá lama.

    ReplyDelete
  7. Oh, mimochodem, když tu máš 12 000 návštěv - lidí, před kterými píšeš - dáš nějaké učitele a bandu puberťáků! No ne? :3
    (Ano, my jsme taky banda puberťáků.)
    (Teda lam.)
    (To je to samé.)

    ReplyDelete
  8. Fuuu německy před lidmi, to se mi vždy vykouřilo vše z hlavy... ale já si nikdy nedávala moc práci s přípravou, lempl :-X
    a přidávám s těm tisícům, líbí se mi tu :)

    ReplyDelete
  9. To dáš, fandím ti ! :) Nemůžu se ti smát, protože já ani nevím co Dr. Pepper a Maltesers je :D

    ReplyDelete
  10. Hmm. Ty lamy mě, keksík-ví proč, hodně moc pobavily. Vypadají tak nějak přátelsky. Navíc mi připomínají "Lamy v klouboučku" na youtube a to mě nehorázně moc baví. Narozdíl od němčiny, která mě na druhou stranu zase strašně nebaví a nemám jí ráda. Máš strašné štěstí, že bydlíš ve Vídni. Je to krásný město, ale hlavně máš záruku, že německy budeš mluvit skvěle. To mně se s naší němčinářkou poštěstit nemůže. Hodně štěstí :)

    ReplyDelete
  11. Ty lamy jsou suprový, pobavily mě :D Taky nesnáším vystupování před velkým publikem (a taktéž si pod pojmem "velké publikum" představuji to, co ty) a v němčině bych to asi tuplem nezvládla, takže držím palce. Chm, taky jsem ještě nikdy neměla Dr. Pepper a Maltesers, takže... :D A upřímně - recenze na jídlo by mě vážně bavily víc než nějaký recenze na řasenky :D

    ReplyDelete
  12. Taky nosim to tričko Divizí z H&Mka. a co. Sere pes přes oves!

    Miluju ten 12tisícovej zástup!

    ReplyDelete
  13. :D tá prvá lama som hneď ja. Nakreslila si ma krajšiu, ako v skutočnosti som. Ehhm. Ďakujem :D

    btw, tretie oko by bolo super ;)

    ReplyDelete
  14. Game of thrones sleduju :) jsem seklá u první série, takže si nelam hlavu..:D čokoláda je super, recenze by mi nevadily :DD

    ReplyDelete
  15. Lamáááááá! :3 Já jsem ta übercool, co se tváří moc rebelsky, protože jí spadla čepička, ale stejně není vidět.
    (Četla jsem i zbytek článku, ale have no mood for any intelligent opinion. Prořešíme a pořešíme to soukromě :3)

    ReplyDelete
  16. Jooo to chápu :D, mluvit před velkým obecenstvem a ještě ke všemu německy, oushit :D,podlamujou se mi kolena už teď :DDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  17. Lamy sú... perfect!:P:DDD A článok je ako vždy popretkávaný totálne zabitými trefnými poznámkami, ako napr. koniec... a aj ja chcem priberať a nie chudnúť.:(
    Fíha, tú prezentáciu v nemine nezávidím.:/ Ale ty si moja úžasná vampsis, soo...;)

    ReplyDelete